בידורמבזקים

עצב כבד ירד על עולם המוסיקה עם לכתו של הקלידן יוסי יוסף

בתעשיית הבידור ובעולם המוסיקה הים תיכונית בפרט מסרבים להאמין ולעכל את הבשורה המרה שהגיעה אמש (שלישי) על מותו הפתאומי של הקלידן המוכשר יוסי יוסף בן ה-46 שהחזיר את נשמתו לבורא לאחר שככל הנראה לקה בדום לב.

אתמול היה אמור יוסי להופיע והתקשרו אליו לאחר שלא הגיע להופעה. משלא ענה לטלפונים נשלחו צוותי כיבוי אש לביתו באשדוד ולאחר שפרצו את הדלת נגלה לעיניהם הנורא מכל. צוותי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

יוסי היה קלידן מוכשר מאוד ומוכר בעולם המוסיקה הים תיכונית שזכה לכינוי "בעל אצבעות הזהב". במשך שנים רבות ליווה אומנים גדולים כמו ציון גולן, אייל גולן, ליאור פרחי, וזמרים נוספים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"יוסי יוסף חבר ואח יקר" כתב הזמר אייל גולן בדברי הפרידה מחברו בכאב גדול, "לפני 30 שנה בערך הכרתי אותך, בחור צעיר ,אנרגטי ונגן בחסד עליון. התחברנו מיד והפכת להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום ולילה שלי. הופענו כמעט כל לילה במועדון אחר, לאחר ההופעות היינו יושבים אצלך בבית של ההורים או אצלי בבית של אמא ומנגנים עד הבוקר. כל יום וכל לילה כך במשך כמה שנים."

יוסי יוסף ז"ל

"ואז הגיעה אליך הצעה שלא יכולת לסרב לה" מספר גולן, "להופיע עם הזמר הכי גדול במוזיקה התימנית ציון גולן ונתתי לך את ברכת הדרך וכך דרכינו נפרדו מוזיקלית. ניגנת עם ציון ונשארת נאמן לו במשך כל השנים עד יומך האחרון למרות שהיו לך אין ספור הצעות לנגן עם הגדולים ביותר. כן כזה היית יוסי נגן ענק אבל לפני הכל בן אדם ענק. אני זוכר שכיניתי אותך להקה של איש אחד , אין כלי נגינה שהחלטת שאתה רוצה לנגן עליו ולא הצלחת."

גולן מוסיף "לצערי פתחתי את כל אתרי האינטרנט הבוקר ולא ראיתי אפילו איזכור אחד על מותך הפתאומי והלא מובן, אז חשוב לי להסביר כמה חשוב היית, יקר, מוכשר ואהוב במוזיקה הישראלית/מזרחית שלנו. 20 שנה בערך לא היינו על אותה במה ביחד ולפני כשבוע וחצי הופעתי בקפריסין והיית שם בקהל, משום מה וזה לא משהו שבדרך כלל אני עושה ביקשתי מעדי לאון לפנות לך את הקלידים ולתת לך לנגן לי. היום מתברר שזו הייתה מעין סגירת מעגל מטורפת שרק בורא עולם יכול לתכנן."

"אז יוסי יוסף אהוב שלי אני נפרד ממך בכאב ודמעות ומקדיש לך את הרגע הקסום הזה שלנו מלפני שבוע וחצי בקפריסין. ת.נ.צ.ב.ה" כתב גולן.

 

View this post on Instagram

 

יוסי יוסף חבר ואח יקר , לפני 30 שנה בערך הכרתי אותך, בחור צעיר ,אנרגטי ונגן בחסד עליון . התחברנו מיד והפכת להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום ולילה שלי. הופענו כמעט כל לילה במועדון אחר , לאחר ההופעות היינו יושבים אצלך בבית של ההורים או אצלי בבית של אמא ומנגנים עד הבוקר . כל יום וכל לילה כך במשך כמה שנים . ואז הגיעה אליך הצעה שלא יכולת לסרב לה , להופיע עם הזמר הכי גדול במוזיקה התימנית ציון גולן ונתתי לך את ברכת הדרך וכך דרכינו נפרדו מוזיקלית . ניגנת עם ציון ונשארת נאמן לו במשך כל השנים עד יומך האחרון למרות שהיו לך אין ספור הצעות לנגן עם הגדולים ביותר . כן כזה היית יוסי נגן ענק אבל לפני הכל בן אדם ענק. אני זוכר שכיניתי אותך להקה של איש אחד , אין כלי נגינה שהחלטת שאתה רוצה לנגן עליו ולא הצלחת. לצערי פתחתי את כל אתרי האינטרנט הבוקר ולא ראיתי אפילו איזכור אחד על מותך הפתאומי והלא מובן,אז חשוב לי להסביר כמה חשוב היית,יקר, מוכשר ואהוב במוזיקה הישראלית/מזרחית שלנו. 20 שנה בערך לא היינו על אותה במה ביחד ולפני כשבוע וחצי הופעתי בקפריסין והיית שם בקהל, משום מה וזה לא משהו שבדרך כלל אני עושה ביקשתי מעדי לאון לפנות לך את הקלידים ולתת לך לנגן לי. היום מתברר שזו הייתה מעין סגירת מעגל מטורפת שרק בורא עולם יכול לתכנן. אז יוסי יוסף אהוב שלי אני נפרד ממך בכאב ודמעות ומקדיש לך את הרגע הקסום הזה שלנו מלפני שבוע וחצי בקפריסין. ת.נ.צ.ב.ה

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1) on

הזמר דודו אהרון כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אני עצוב והמום מאוד על לכתך איבדנו את "הוירטאוז" המוזיקאי המחונן , תמיד אמרתי שזמר שחולם להצליח חייב לעבור דרכך ואת הבית הספר המוזיקלי שהעברת אותי ועוד מאות של זמרים וזמרות , דור אחרי דור עוד ידובר ויסופר רבות אודותיך וכישרונך העצום שהותרת כאן ! תודה לך יוסי על מי שהיית בשבילנו ושזכינו לעמוד איתך על אותה במה !"

שדרן הרדיו ומנחה הטלוויזיה ירון אילן ספד אף הוא ליוסי יוסף ז"ל: "איך נפרדים מחבר יקר … יוסי יוסף אחד מעמודי התווך של המוסיקה המזרחית האמיתית האיש שמידי ערב ליווה את השמות הכי גדולים של המוסיקה שלנו …. ניגן להם את השמחה העצב ניגן לרבים בשמחות ובימים הקשים. יוסי נדם ליבו אתמול באופן פתאומי והפיל הלם אמיתי על כולנו… בכל פעם שנפגשנו תמיד היה בסבר פנים יפות ומלא חיוכים. יוסיס תחסר לכולם. יום עצוב ברוך דיין האמת."

הזמר ליאור פרחי כתב: "הלב מסרב להאמין!!! יוסי יוסף היתה לי הזכות הגדולה לשיר ולעבוד איתך ולהתענג לצלילי הגאונות המוסיקלית שלך!! אין ספק שהיית הקלידן הטוב ביותר בארץ!!! הלב נקרע לגזרים לא אשכח אותך לעולמים אחי היקר והאהוב ❤️ ואת הרגעים היפים שלנו ביחד אנצור בליבי לעד. ת.נ.צ.ב.ה"

הלווייתו של יוסי יוסף ז"ל תתקיים ככל הנראה מחר.

יהי זכרו ברוך!

——–

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדינה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו לתת קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או כאן

2 תגובות

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח