צרכנות

איך בוחרים מקדחה

מקדחה היא אחד הכלים הבסיסיים, שצריכים להיות בכל בית ודירה. בין אם אתם הנדימנים או פחות, מקדחה נטענת עשויה לחלץ אתכם מסיטואציות רבות, חלקן לא דורשות ידע טכני כלל וכלל. אז איך בוחרים מקדחה שתשמש אותנו לשנים ארוכות ביעילות?

ישנם כלי עבודה המוגדרים כלים ורסטיליים, כאשר מקדחה נמנית בין כלים אלו. בין אם אתם אנשי "עשה זאת בעצמך" או שמא מעדיפים להזמין שיפוצניקים, בכל מקרה כדאי שתהיה מקדחה נטענת בארון הכלים הביתי. בימינו כבר ניתן ללמוד הכול אונליין, כולל כל מיני שיפוים קטנים בבית. אם למשל אתם סך הכול צריכים לתלות מדף בבית, בדרך כלל תצטרכו למקם אותו בעזרת קדיחה של שני חורים (בתוכם תבריגו את הדיבל בד"כ). כשבוחרים מקדחה לבית, חשוב שהיא תהיה מקדחה נטענת עם סוללה שמתאימה לכלי עבודה נוספים.

כלי עבודה נטענים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקרים רבים, אנשים רוכשים מקדחות עם סוללות ייעודיות, שאינן מתאימות לכלי עבודה אחרים, מה שמגביל את השימוש בכלי עצמו. כשאתם רוכשים כלי עבודה עם סוללה נטענת, אתם למעשה מרחיבים את אפשרויות השימוש שלכם מהכלי, בצמוד לכך שאתם חוסכים כסף רב על סוללות מרובות.

שימו לב שמצד אחד, אתם לא רוצים לרכוש מקדחה מאוד יקרה שלא לצרוך. מצד שני, חשוב לדעת שמקדחות שאינן איכותיות עשויות להישבר במהלך העבודה איתן. לפני שרוכשים מקדחה נטענת או כל כלי עבודה אחר, חשוב לאפיין את הצרכים שלכם מכלי העבודה.

סוג העבודות שתצטרכו לבצע עם הכלי

כשאתם מגדירים את צרכיכם מהמקדחה, חשוב לקחת בחשבון גם עבודות עתידיות שאולי תצטרכו לצלוח בעזרתה. מבלי להיכנס לעובי הקורה, חשוב לזכור שככל שההספק של כלי העבודה יהיה גבוה יותר (והספק הסוללה), כך הכלי יהיה מסוגל להתמודד עם עבודות מורכבות יותר.

אם אתם רוכשים מברגה נטענת או מקדחות נטענות למיניהן, יש להבדיל בין הספקים נמוכים של כלי העבודה (כלים המתאימים לעבודות ביתיות בלבד), לבין כלים עם הספקים של 600 וואט. בכל מקרה, בין אם אתם רוכשים כלי עבודה בהספק גבוה או פחות, עדיף לרכוש כלים עם סוללות נטענות.

סוללות נטענות לכלי עבודה

התקלקלה הסוללה במברגה? תוכלו לקחת את הסוללה מהמקדחה ולהשתמש בה במברגה. גודל המקדחה חשוב גם כן, וכך גם גודל הפוטר של המקדחה. ה"פוטר" הוא למעשה החלק במקדחה אליו יש לקבע את המקדחים עצמם.

יחד עם רכישת מקדחות נטענות, יש צורך גם לרכוש סט של מקדחים לא פחות ממעולים. מדוע? מכיוון שמקדחים שאינם איכותיים עשויים להישבר מאוד בקלות במהלך הקדיחה. כאשר מקדח נשבר באמצע העבודה, יכול גם להתלוות לכך נזק נלווה (כמו למשל סדק נרחב בקיר). באתר GREEN WORKS תוכלו לרכוש כלי עבודה נטענים אונליין ובצורה מאובטחת, מקדחות נטענות, מברגות ועוד רבות. מבצעים על כלי עבודה? הגעתם ליעד.

Back to top button