מבזקיםצבא וביטחון

הרמטכ"ל: "מדינת ישראל צריכה להוקיר את כל מי שמשרת בצה"ל"

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ביקר היום (ראשון) בלשכת הגיוס תל-השומר, לכבוד גיוס חטיבות חיל הרגלים "גולני" ו"גבעתי". הרמטכ"ל סייר יחד עם ראש אגף כוח האדם, אלוף מוטי אלמוז, מפקד חטיבת "גבעתי", אלוף-משנה איציק כהן, ומפקד חטיבת "גולני", אלוף-משנה שי קלפר, ברחבת המתגייסים ובשרשרת החיול. הרמטכ"ל נפגש עם המתגייסים החדשים ושוחח עימם.

הגיוס לחטיבות גולני וגבעתי פותח את השבוע השני והגדול ביותר של הגיוס ליחידות השדה והלוחמה של מחזור נובמבר-דצמבר 2019.

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי אמר למתגייסים הטריים כי "מדינת ישראל צריכה להוקיר את כל מי שמשרת בצה"ל ומדינת ישראל צריכה להוקיר את כל מי שמשתתף בהגנתה. אלה שהולכים לשירות קרבי זה החוד המבצעי, תרתי משמע, וזה החוד הערכי של מדינת ישראל. אני מאוד מעריך כל אחד ואחד שיושב פה בלי להכיר אתכם באופן אישי, ולו בעצם העובדה שבחרתם ללכת לקצה המבצעי של צה"ל. חטיבת גולני, חטיבת גבעתי- ביצעתי איתן מבצעים בכל תפקידיי, פיקדתי עליהן, מכיר את החטיבות לאורך שנים ובוודאי במציאות הנוכחית בפרט."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר רא"ל כוכבי למתגייסים, "אתם מצטרפים לקו הראשון של המגנים על מדינת ישראל, וזו תחושה נהדרת. אתם הולכים למסע- תנצלו ממנו כל רגע כי זה מסע אחר. תלמדו להתמודד עם עצמכם, לעשות או להיות חלק מצוות ולעבוד בצוות, אתה צריך לדעת להציב רף קשה, גבוה, לא הכל בא בקלות, ואתם תנצחו אותו, ואתם תצאו אנשים אחרים מהשירות הצבאי. אתם תתנו הרבה לנו ולמדינת ישראל ואתם גם תקבלו הרבה. אתם הולכים ליופי של תקופה, ושיהיה לכם בהצלחה רבה."

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

2 תגובות

Back to top button