מבזקיםפוליטי / מדיני

הליכוד: "הסכמנו לוויתורים", לפיד: "שביבי יסכים להיות שני ברוטציה"

בליכוד תקפו הערב (ראשון) את ח"כ יאיר לפיד מכחול לבן ואמרו כי הוא זה שמחבל בסיכויים להקמת ממשלת אחדות. "הליכוד הסכים לוויתורים מפליגים, אבל יאיר לפיד עדיין עושה כל מאמץ כדי לסכל ממשלת אחדות. אם לפיד יפסיק לחבל במאמצים לאחדות עדיין יש אפשרות אמיתית למנוע בחירות ולהקים ממשלת אחדות." נמסר בהודעת הליכוד.

בכחול לבן מיהרו להגיב לדברים ואמרו כי "מי שמסכל ממשלת אחדות הוא יו׳"ר הליכוד נתניהו, שעדיין לא הפנים שהוא הפסיד בבחירות, שהליכוד כבר לא המפלגה הגדולה ביותר ושכחול לבן לא תאפשר לאדם עם שלושה כתבי אישום לנהל את המדינה. נתניהו, שחרר את ישראל".

לפיד בעצמו הגיב להודעה ופנה לליכוד: "תגידו, לא נמאס לכם לשקר? נכנסתם לחדר, אמרתם ״ביבי ראשון ברוטציה, ליצמן וסמוטריץ׳ נעולים בפנים, לא מוותרים על כלום״ ואז אתם יוצאים ומקשקשים על ״ויתורים״? שביבי יסכים להיות שני ברוטציה ומחר יש ממשלה. הגיע הזמן שיפול האסימון לכל חברי הכנסת של הליכוד: נתניהו מונע כל סיכוי להקמת ממשלת אחדות. שיידעו כל אלה שלא ייכנסו לכנסת הבאה – ביבי לא סופר אתכם ממטר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. לפיד משתלח ומבזה את רה"מ חופשי-חופשי כי הוא מנסה ליצור אוירה קשה וחוסר סיכוי לשבת בשולחן אחד (שולחן הממשלה) , כחול לבן עם הליכוד

  2. לנסות לנהל משא ומתן , קודם בסיגנון מכובד , שנותן סיכוי לאפשר דיון והבנה , איך למנוע בחירות נוספות , שעלולות להחזיר את המצב הבעייתי לקדמותו .

Back to top button