בריאותמבזקיםפוליטי / מדיני

משרד הבריאות נערך לתקציב מעבר

היום (שני) קיים סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, יחד עם מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב, פגישה רבת משתתפים במטרה להיערך לתקציב בזמן ממשלת מעבר.

לאור האירועים הפוליטיים המתמשכים ובסימן ההערכות לחורף זימן ליצמן את נציגי בתי החולים, האוצר והמשרד להיערך לנושא.

ליצמן אמר שהאתגרים העצומים ידועים וגם המצוקות התקציביות, אבל ברור כי בשילוב ידיים המערכת תדע לצלוח את עונת החורף גם מול הקושי התקציבי של ממשלת המעבר והסיטואציה הפוליטית שנמשכת זמן רב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
משרד הבריאות נערך לתקציב מעבר

סגן השר ליצמן אמר כי "הדרישות שלנו לתקציב לא השתנו, וכולנו יחד רתומים לתוספת המשאבים הנדרשת. אנחנו נמצאים בתקופת מעבר ועונת החורף ואני יודע ומוקיר את היכולות של צוותי הרפואה הישראליים שהן מהגבוהות בעולם ואת המחוייבות שלהם לתת טיפול ומזור למטופלים גם בתקופה הקרובה שהיא מאתגרת עבור כולנו. אנחנו נפעל להביא את המשאבים הדרושים כשנגיע לקרקע יציבה."

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב הוסיף כי "כל הנוכחים מבינים את גודל המשימה והאחריות שרובצת על כתפם. אנחנו מתכננים סדרת פגישות נוספות עם השטח ועם מנהלי בתי חולים נוספים במתכונת דומה על מנת להתכונן ולתכלל את האירועים יחד כמערכת אחת. ברור לנו שהמצב אינו אידאלי מבחינה תקציבית אבל יהיה זמן ומקום לדון על הדברים והמטרה המיידית של כולם היא לעבור את התקופה הקרובה ביציבות ושירות מיטבי למטופלים. אני מאמין בצוותים ובדרגים הניהוליים ויודע שהם רתומים למשימה גם בתקופת אי וודאות פוליטית."

נכחו בישיבה נציגים מכל בתי החולים הציבוריים.

משרד הבריאות נערך לתקציב מעבר
Back to top button