מבזקיםתנועה ותחבורה

צפו: בלשי אגף התנועה נערכו למפגש, 18 כלי רכב הורדו מהכביש

במשטרת ישראל התקבל מידע על מפגש רכבים שהתקיים בסוף השבוע כאשר בחלקם הגדול של כלי הרכב נעשו 'שיפורים' ושינויי מרכב בלתי חוקיים.

בלשי אגף התנועה נערכו למפגש שהתקיים ביום חמישי האחרון בשעות הערב במקום מבודד באזור ירושלים. למקום הגיעו כ- 30 רכבים, ועם מתן האות חסמו השוטרים את כביש היציאה מהמתחם, והחלו לבחון את תקינותם של הרכבים, הן בהיבטי הרישוי והן בהיבטי תקינות הרכבים.

ב – 18 רכבים, איתרו בוחני המשטרה ליקויי בטיחות חמורים שכללו שינוי במרכב הרכבים, לרבות הנמכות, שינויי סרנים וצמיגים שאינם תואמים את סוג הרכב. בנוסף, אותרו 'שיפורים' שונים באגזוזים ובמנוע, שחלקם מייצרים רעש חריג – כל אלו כאמור בניגוד לחוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חלק מהרכבים שנתפסו, רישיונם בוטל לאלתר והם נשלחו לביצוע מבחן רישוי מחודש לאחר תיקון הליקויים, וחלקם האחר הורד מהכביש עד לתיקון הליקויים ובחינה מחודשת של בוחני המשטרה.

משטרת ישראל מבהירה ומדגישה, כי כל שינוי במרכב רכב ללא אישור משרד הרישוי ו'שיפורים' היוצרים רעש חריג, אסורים בהחלט עפ"י חוק ועלולים להוביל לכשל בתפקוד מערכות הרכב בעת הצורך ובעת חרום, ובכך לגרום לתאונות קשות וקטלניות! המשטרה תמשיך לפעול בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה על מנת לאתר רכבים ומפגשים נוספים מאין אלו ולהורידם מהכביש על מנת לשמור על בטיחות כלל משתמשי הדרך.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח