מבזקיםפוליטי / מדיני

שר המשפטים אוחנה: "בנימין נתניהו איננו אדם מושחת"

שר המשפטים וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני אמיר אוחנה התייחס לכתב האישום שהגיש היועמ"ש נגד נתניהו ואמר: "גאה לעמוד לצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו."

השר אוחנה ציין כי "ראש הממשלה איננו אשם. הוא איננו אשם, משום שכך קובע החוק ומשום שזוהי שיטתנו המשפטית. את אשמתו של אדם, במדינת ישראל, יש להוכיח בבית משפט. לא באולפנים, לא ברשתות החברתיות, אפילו לא במשרדי הפרקליטות."

לדבריו, "הרבה כתבי אישום שקרסו ראיתי בחיי המקצועיים. שורה של אנשי ציבור התמודדו בעבר עם כתבי אישום שהוגשו נגדם – וזוכו: יעקב נאמן, רפאל איתן, אביגדור קהלני. אין צל של ספק בליבי כשאני אומר ומרשה לעצמי לקבוע, מהיכרות קרובה: בנימין נתניהו איננו אדם מושחת. את מיטב שנותיו נתן למדינת ישראל, ליחסי החוץ שלה ולבטחונה. במקום לעשות לביתו – הוא עשה לעמו. הוא עשה לארצו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר אוחנה הדגיש, "אני גאה מאוד לעמוד לצידו ברגע הזה, שהוא ללא ספק רגע קשה, גאה בכם חברי הרבים השרים וחברי הכנסת (חוץ משניים) שעומדים שם יחד איתנו, ובטוח לחלוטין שדין ההיסטוריה יוכיח שזה היה המקום הנכון לעמוד בו."

צילום: תקשורת שר המשפטים

7 תגובות

  1. מר אוחנה אנחנו האזרחים מאוהבים בך. אדם נאמן לדמוקרטיה ולמדינה ולא לכסא

  2. אוחנה אתה לא בן אדם ישר אם היה אכפת לך מהמדינה היית צריך לדאוג לממשלת אחדות אבל התפקיד והכיסא יותר חשובים לך

  3. מלחמת אזרחי נגד מאפיה של עורכי דינים מתחילה מ2016 וממשיחת עד סנטבר 2021. נכון להיום מאפיה כוללת פרקליטות, משטרה, כל ביתי משפט ומספר רב עורכי דינים יקרים שמנהלים ארגוני הפשיעה גדולים וביניני. לפיכך לאזרחים אין זכויות כלל והחכמים פשוט הוזבים את המדינה. לפיכך לא תהיה היטפתחות כלכלי אחרי משבר 2022 עד 2028, לפיכך מ2028 עד 2034 ישראל מתפרק. כל זה כותוב בתנ"ך ובספר מדעי "היה, יש, תהיה" שלנו בנביעיות עד 2240 לכל שנה.
    מכון מדעי SBPL
    צאל אלכסנדר
    [email protected]

  4. בעולם כל מלך. נשיא .ראש ממשלה בגויים מקבל מתנות .

    רק פה בישראל זה נקרא שוחד
    שוחד על פי התורה זה רק לשופט שמעוות הדין לנאשם.
    לכו ללמוד מה זה שוחד

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח