מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: אב ובנו איימו על שוטרים, הבן זרק לעברם בלוקים מהגג

שוטרים שהגיעו לטפל באירוע של אלימות במשפחה הותקפו על ידי בלוקים שהושלכו לעברם. כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים הוגשו כנגדם.

לפני כשבועיים (8/11), התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות אירוע של אלימות במשפחה בכפר נחף.

מחקירת האירוע עלה, כי הנאשם 1, האב, הבחין בבנו מעשן נרגילה והחל לצעוק עליו. משהבחינה בכך האם, העירה לאב וזה רצה לתקוף אותה, אך הבן שעמד כחוצץ ביניהם הותקף על ידו באגרוף וכתוצאה מכך נגרמה לו שריטה בסמוך לעין ימין. בהמשך איים האב על גרושתו ובנו ואמר להם כי ירצח אותם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום האירוע ופגשו בנאשם 1, שאמר להם שהם אינם יודעים עם מי הם מתעסקים וכי כולם ימותו.

בשלב זה האב ובנו, הנאשם 2, נכנסו לבית כאשר הנאשם 1 הצטייד בסכין והנאשם 2 עלה לגג ואיים שיקפוץ ממנו, אם לא יתרחקו השוטרים ואף איים ביידוי אבנים.

במהלך הניסיון להניא את האב ממעשיו ולהניח את הסכין, השוטרים חתרו למגע ובמהירות במטרה להגן על חייו של האב, עשו שימוש בטייזר במטרה לנטרלו. לפתע, תוך כדי נטרול האב הושלכו לעבר השוטרים בלוקים מהגג על ידי הנאשם 2. אחד הבלוקים פגע בידו של אחד השוטרים, אשר גרמה לו לחבלה חמורה בידו ולאשפוזו במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

שני הנאשמים, בני 33 ו-59 תושבי נחף, נעצרו, נחקרו ובהתאם להתפתחויות בחקירה, בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה ומעצרם הוארך מעת לעת.

בתום החקירה הועבר מארג הראיות לפרקליטות, אשר בחנה את הראיות והגישה אמש (רביעי) כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבימ"ש המחוזי בחיפה בגין עבירות של חבלה בכוונה תחילה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לאירוע כי "שוטרי משטרת ישראל עושים תפקידם תוך סיכון עצמי במטרה להציל חיים. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע בשוטרים על רקע תפקידם ותפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עם אותם עבריינים".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח