מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: תושבת השטחים פעלה תחת זהות בדויה והונתה במיליוני ש"ח

חקירת משטרה הביאה למעצר חשודה תושבת שטחים שמכרה דירה באמצעות מסמכים מזויפים לתושב מזרח ירושלים, השתמשה בזהותן של נשים ממזרח ירושלים ויצרה על שמן חובות.

ראשיתה של חקירת המשטרה, עם קבלת תלונה מתושב מזרח ירושלים שקנה דירה באזור מבשרת ציון מהחשודה בשנת 2015 לאחר שהציגה בפניו, על פי החשד, מסמכים מזויפים ולטענתה אמורה לקבל לחזקתה את הדירה בשנת 2017 ובמועד זה תעביר לו את החזקה בדירה וכל זאת בתמורה של 1.5 מיליון ₪ ושאר הסכום ערך הדירה, שולם בשכירות של דירה בה גרה ותשלומים שונים שדרשה לאורך השנים. בתקופה האחרונה גילה הקונה כי החשודה התחזתה ,וכי מכירת הדירה הייתה תרמית וכך גם המסמכים המזויפים והוא לא יקבל הדירה לעולם, הוא התעמת עם החשודה ובתמורה מסרה לו המחאה בסך של 600,000 ₪ ללא כיסוי שחזרה.

במהלך החקירה, עד עתה, עלה כי החשודה התחזתה עם תעודות זהות מזויפות של תושבת מזרח ירושלים, פתחה חשבונות בנקים, חילקה המחאות שכרה דירות וביצעה פעולות נוספות שבעקבותיהן נגרמו חובות לקורבנות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתחילת השבוע הגיעו החוקרים לדירתה במזרח ירושלים שם נעצרה, במהלך החיפוש נתפסו מסמכים מזויפים, תעודות זהות ומסמכים נוספים. המשטרה פועלת לאתר קורבנות נוספים.

החשודה תושבת שטחים בשנות ה 50 הובאה לחקירה ומעצרה הוארך על ידי בית משפט עד ליום 25.11.19.

המשטרה קוראת לציבור להיות ערניים ולנקוט באמצעי בטיחות וזהירות בטרם העברת כספים בעסקאות מפוקפקות או כאשר נדרשים לשלם עבור חובות שאינם מוכרים, בכל חשד לעבירה יש להעביר דיווח מידי למשטרה.

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח