בריאותמבזקים

הסרת נקודות חן ונגעי עור בלייזר, כל המידע ומרכזי הטיפול בארץ

נקודות חן ונגעי עור מהווים מטרד אסתטי הפוגע בדימוי העצמי ולעיתים אף פוגע בהתנהלות היומיומית כאשר נקודות חן בולטות או שומות עשויות להפריע במהלך הגילוח או להפריע בענידת תכשיט או לבישת חזייה. לרוב, מדובר בנקודות חן ונגעי עור שאינם ממאירים אך במקרים בהם מתעורר החשד, חשוב לבחון אותם בבדיקה מעמיקה ולשלול אפשרות זו. כיום, קיימות שיטות מתקדמות להסרת נקודות חן ונגעי עור המותירות את העור חלק, אחיד וללא צלקות.

נגעים ממאירים

נקודות חן ונגעי עור קיימים על גופנו ונוצרים לרוב עוד בעת היותנו עוברים. לרוב, אין מדובר בנגעים ממאירים המסכנים את בריאותנו והצורך בהסרתם הוא אסתטי בלבד. אך לעיתים, קיים החשש כי מדובר בנגע טרום סרטני או סרטני, זאת כאשר נקודת החן מגרדת, מדממת, הולכת וגדלה או בעלת גוון לא אחיד. במצבים אלו, מתבצעת בדיקה בשני אופנים: הראשון, באמצעות מכשיר אופטי ייעודי שביכולתו לזהות מבנים תוך עוריים ונגעים סרטניים והשני, באמצעות ביופסיה במסגרתה נלקחת דגימה מהנגע לצורך בדיקה מעמיקה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סוגים של נגעי עור נפוצים

הסרת נקודות חן ונגעי עור מתבצעת כאשר הנגע מהווה מטרד אסתטי או פיזי כאשר הוא בולט מעל פני העור ומפריע להליך גילוח, ענידת תכשיט או לבישת חזייה. בין נגעי העור הנפוצים ניתן למנות: שומה תת עורית – לנטיגו המופיעה ככתמים חומים, קסנטלזמה המופיעה לרוב כנגעים לבנים על גבי העפעפיים, סרחי עור המופיעים כנגעים כדוריים או צינוריים בצבע חום (בשמם העממי "פלולות") אנגיומות דובדבן המופיעים כנגעים אדמדמים ורודים על גבי הבטן, החזה והגב וכן ליפומות שהם נגעי שומן תת עוריים עגולים המופיעים בגדלים שונים.

דרכים נפוצות להסרת שומות, נקודות חן ונגעי עור שונות

כשמדובר על נגעי עור שפירים, קיימות מספר דרכים להסרתן:

כריתה- כריתה מתבצעת באמצעות סקלפל. בהליך זה נכרת הנגע עד לרקמה התת עורית. הליך זה מותיר לרוב צלקת הנראית לעין.

גילוח- שיטה זו מתבצעת בנגעים המורמים מעל פני העור בלבד. מטרת הגילוח היא הפחתת הצלקת וטשטושה.

צריבה בחנקן נוזלי- חנקן נוזלי המותז על גבי הנגע גורם להקפאתו ולמות התאים. באזור מופיע גלד המוחלף עם הזמן בעור חדש. במקרים רבים ההליך מותיר צלקת לבנה.

הסרה באמצעות גלי רדיו או מחט חשמלית – בשיטה זו נעשה שימוש במערכת חום שאינה מבוקרת באמצעותה נצרבים הנגעים. בשל פציעת העור נוצרת ברוב המקרים צלקת נראית לעין.

הסרת נקודות חן ונגעי עור באמצעות לייזר- זהו תהליך מבורק המאפשר את ויסות אורך הגל ומידת החום בהתאם לסוג הנגע. כך למעשה מתאפשרת צריבה מדויקת של הנגע אשר אינו פוגע בעור הבריא. הצריבה בלייזר יוצרת גלד הנרפא בצורה טבעית באמצעות התחדשות העור כשלאחר מכן העור נראה אחיד וחלק ללא צלקת.

יתרונות הסרת נקודות חן ונגעי עור בלייזר

טכנולוגית הלייזר נחשבת כיום כטיפול המתקדם בעולם בתחום הסרת נגעי עור הודות להליך הפשוט של צריבה רגעית ללא כאב וללא תופעות לוואי. השיטה מתבססת על הליך ההחלמה הטבעי של העור המתחדש תוך שבועות ומותיר את אזור הנגע אחיד, חלק וללא צלקות. הטיפול אינו פולשני ואינו פוגע ברקמת העור העליונה, הודות לטכנולוגיה מוגנת פטנט בשם: MICRO NON ABLATIVE FRACTIONAL LASER TECHNOLOGY המייצרת בין 300 ל-600 חורים מיקרונים לצורך חימום רקמת העור העליונה והסרת נקודות חן וסוגי נגעי עור קיימים. הטיפול מאפשר יצירת רקמת עור בריאה וחדשה המחליפה את אזור הרקמה הפגועה והאזור נראה חלק ואחיד.

הסרת נקודות חן ונגעי עור בלייזר ברשת המרכזים האסתטיים של אתר דוקטור חן

לרשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית, ניסיון רב בהסרת נקודות חן ונגעי עור בלייזר עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. בקליניקות של אתר דוקטור חן, משתמשים בטכנולוגיית הלייזר המתקדמת בעולם לצורך טיפול בהסרת נקודות חן ונגעי עור. המכשירים המתקדמים מאושרים בתקנים המחמירים בעולם הן של ה-FDA והן של משרד הבריאות. לרוב, די בטיפול אחד כדי להגיע לתוצאות אופטימליות של אזור חלק ואחיד ללא צלקות. ההחלמה מהטיפול מהירה במיוחד וניתן לחזור לשגרה עוד ביום הטיפול. אם יש לך צורך בהסרת נקודות חן ונגעי עור, זה הזמן לקבוע תור לייעוץ והדרכה באחת מהקליניקות של אתר דוקטור חן בפריסה ארצית וליהנות מתוצאות מושלמות.

תגובה אחת

Back to top button
אפשר התראות מסכים לא תודה