חדשות הארץמבזקים

שגרירות ארה"ב פרסמה אזהרת מסע לירושלים, עזה ויו"ש

שגרירות ארצות הברית פרסמה אזהרת מסע לירושלים, עזה ויהודה ושומרון. מוקדם יותר, אתמול הודיע מזכיר המדינה האמריקני, מייק פומפאו, שארצות הברית דוחה את חוות הדעת שלפיה ההתנחלויות הישראליות מנוגדות לחוק הבינלאומי.

"שגרירות ארה"ב מייעצת לאזרחי ארה"ב בנסיעות לירושלים או דרך הגדה המערבית או עזה לשמור על ערנות גבוהה ולנקוט בצעדים מתאימים להגברת המודעות הביטחונית שלהם. אנשים וקבוצות המתנגדים להודעתו של מזכיר המדינה עשויים להתמקד במתקני ממשלת ארה"ב, לאינטרסים פרטיים של ארה"ב ואזרחי ארה"ב.

היעדים הפוטנציאליים, על פי האזהרה שפורסמה, כוללים אירועים ציבוריים, כמו הפגנות, אירועי חג ומפגשים חגיגיים, מלונות, מועדונים ומסעדות הפופולריים בקרב אזרחי ארה"ב, מקומות פולחן, בתי ספר, קניונים ושווקים, תשתיות תיירות, תחבורה ציבורית ושדות תעופה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על אזרחי ארה"ב לשקול בזהירות סיכונים לביטחונם האישי וביטחונם באתרים ואירועים שהם יעדים פוטנציאליים. בנוסף, על אזרחי ארה"ב בגדה המערבית, בעזה ובירושלים להימנע מתנועות ואירועים לא חיוניים שמושכים תשומת לב. על אזרחי ארה"ב לשקול בזהירות סיכונים לביטחונם האישי וביטחונם באתרים ואירועים שהם יעדים פוטנציאליים.

ממשלת ארה"ב אוסרת כיום על נסיעות של עובדי ממשלת ארה"ב לכל חלקי הגדה המערבית, כולל יריחו ובית לחם, כמו גם לעיר העתיקה של ירושלים, סביבתה הקרובה ושעריה. זה כולל את חלקי הנתיבים 1, 443 ו- 90 העוברים בגדה המערבית.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Back to top button