חדשות הארץמבזקים

"ישראל לא תעביר גופות מחבלים עד להשבת הבנים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (ראשון) פגישות עם משפחת גולדין ומשפחת שאול, בלשכת רה"מ בירושלים.

רה"מ נתניהו עדכן את המשפחות במאמצים הנעשים להשבת הבנים ובהתפתחויות האחרונות.

המשפחות העלו בפגישה דרכי פעולה נוספות ורה"מ הנחה את צוותו לבדוק את האפשרויות שעלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפגישה השתתפו גם שר האוצר וחבר ועדת השרים לענייני שו"ן משה כחלון, ראש המל"ל מאיר בן-שבת, המזכיר הצבאי לרה"מ תא"ל אבי בלוט ומתאם השבויים והנעדרים ירון בלום.

‏משפחת גולדין לאחר הפגישה עם נתניהו אמרה כי "ראש הממשלה חיזק את דבריו מלפני שנה והבטיח שלא תהיה הסדרה מול עזה ללא השבת החיילים. הפגישה עסקה גם בעניין השבת גופת המחבל לפני שבועיים לעזה ונתניהו הודיע כי הורה לכל הגופים העוסקים בהשבת גופות המחבלים כי ישראל לא תעביר גופות עד להשבת הבנים".

ארכיון. צילום: קובין גדעון, לע"מ

3 תגובות

  1. החמאס והג'יהאד הורגלו להתייחס לשבויים ולנעדרים ישראלים , בהרגלי חשיבה והיתנהגות , שאף מדינה לא היתה מסכימה להם .הדרישות שלהם לשחרור גופות מחבלים , וגם רוצחים חיים , על מנת שימשיכו לרצוח , בתמורה לשחרור השבויים והנעדרים הישראלים , הדרישות הללו , הגבירו את לחץ הטרור שהתפתח למימדים , שכל שבוע נשלחים מרצועת עזה אמצעים בצורות שונות : לנסות לרצוח , במקרים החמורים והקשים ; וזריקות אבנים במקרים הפחות קשים .
    עים המדיניות החדשה הזו לא להחזיר גופות מחבלים , עד שהג'יהאד והחמאס יחזירו את גופות הנעדרים והשבויים , בעצם משדרים לרוצחים מסר ברור באותה שפה ; תחזירו את גופות הנעדרים ואת גופות השבויים הישראלים , תקבלו גם אתם את גופות המרצחים שלכם .

Back to top button