מבזקיםפוליטי / מדיני

פרץ: כדי לשנות מציאות לצד כל מבצע צבאי צריך להיות מבצע מדיני

יו״ר העבודה גשר ח"כ עמיר פרץ ביקר הבוקר (רביעי) עם חברי הסיעה ח״כ איציק שמולי, ח״כ מרב מיכאלי וח״כ רויטל סויד במפעל "הולנדיה" שנפגע מרקטה בשדרות.

בביקורו במפעל אמר פרץ כי "התשובה לשאלה האם הפלגים בעזה הורתעו או לא, תיענה רק על ידי מבחן התוצאה. זה הזמן שוב לחזק את תושבי שדרות ועוטף עזה שגם בסבב הזה גילו אורך רוח, ואפשרו לכוחות הביטחון לפעול."

לדבריו, "כדי לשנות מציאות של עוד סבב ועוד סבב זאת יש לזכור – לצד כל מבצע צבאי צריך להיות מבצע מדיני. לכן, התכנית שלנו ליצירת מציאות חדשה בעזה ובעוטף – במקום ה“תכנית” של בנימין נתניהו להמשיך לנהל אותה, וכולנו כבר יודעים – שללא הצלחה, תשנה את התמונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תכניתנו תביא לכך שעזה תהיה נקייה מרקטות, ושלביה: הקמת קואליציה אזורית ובין לאומית, ולאחר מכן הצבת אולטימטום לחמאס: קבלת התכנית שלנו לפירוז רצועת עזה מנשק תמורת שיקום הרצועה. בשלב הבא, נאכוף את התכנית – אם באמצעים מדיניים לאחר שחמאס יקבל את הדרישה, ואם באמצעים צבאיים. לבסוף, העברת השליטה בשטח לרשות הפלסטינית בסיוע הקהילה הבינלאומית."

עוד אמר פרץ, "אנחנו לא קושרים בין אירועים ביטחוניים להחלטות פוליטיות. אנחנו אופוזיציה, אך מתייצבים לצידה של מערכת הביטחון בלי לקבל כורסאות."

צילום: דוברות העבודה גשר
צילום: דוברות העבודה גשר
צילום: דוברות העבודה גשר
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח