חדשות הארץמבזקים

בוצעו שני יירוטים מעל אשדוד, ראש העיר לסרי: "הישמעו להנחיות"

לפני זמן קצר (שלישי) בוצעו שני יירוטים מוצלחים של מערכת כיפת ברזל מעל שמי אשדוד. לא דווח על נפגעים או על נזק לרכוש בעקבות הירי מרצועת עזה. הירי לעבר אשדוד נמשך ובשעה זו נשמעת אזעקה באשדוד, באשקלון וביישובים נוספים באזור.

הבוקר לאחר החיסול של בכיר הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה, בהאא' אבו-אלעטא הודיעה עיריית אשדוד כי עברה למצב חירום. בהודעת העירייה נמסר כי "בשל פעילות צבאית בעזה שאירעה במהלך הלילה ובעקבות ההשלכות הצפויות, העיר אשדוד עוברת למצב חירום הכולל פתיחת מקלטים ציבוריים ברחבי העיר ופתיחת החמ"ל העירוני. כמו כן, בתיאום עם פיקוד העורף, לא יתקיימו לימודים בעיר, היום, יום שלישי 12.11.19.

בהערכת מצב שהתקיימה בהובלת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ובהשתתפות כלל גורמי הביטחון והחירום להלן הנחיות לשעה זו ועד להנחיה חדשה:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

• לא מתקיימים לימודים באופן גורף בכל מערכת החינוך.

• כל המקלטים הציבוריים נפתחו ועומדים לרשות התושבים במקרה הצורך. כמו כן דיירים בבניינים משותפים מתבקשים לפתוח את דלתות לובי הבניין.

לגבי ארועים: אסורה כל התקהלות בשטח פתוח.

• התכנסויות בשטח סגור מותרות עד 100 איש ובמקום בו יש מיגון תקני בלבד!

• השוק העירוני שתוכנן למחר – לא יתקיים.

• היום לא יתקיימו העצרת לאלימות נגד נשים ויריד התעסוקה העירוני (אשכול פיס ברחוב ז׳בוטינסקי).

• עובדים במקומות עבודה לא חיוניים לא יצאו לעבודה.

נא שימרו על הנחיות ההתגוננות בהתאם לאזורי ההתרעה.

יש להמשיך ולהישמע בכל עת להנחיות המיגון של פיקוד העורף ולעקוב אחרי העדכונים באתר העירייה.

כמו כן המוקד העירוני 106 נמצא לשירותכם בכל עת.

ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי פנה לפני זמן קצר לתושבים ואמר: תושבי אשדוד, בעקבות ההסלמה והירי לעבר אשדוד וישובי הדרום, קיימנו הערכת מצב שבה התקבלו ההחלטות הבאות: לא יתקיימו לי ודין בכל מערכת החינוך באשדוד כולל החינוך המיוחד! מותרת התקהלות של עד 300 איש ובמקום סגור וממוגן בלבד. נפתחו מקלטים ציבוריים, וניצנה המחיה לפתוח מקלטים פרטיים בבתים משותפים. למי שיש דלת אינטרקום בבניין אנא דאגו שהיא תהיה פתוחה.

להזכירכם, שהאזעקה תפעל לפי אזורים ולא בכל העיר, אלא אם תחזית הנפילה היא בכל האזורים כפי שהיה הבוקר.

והחשוב מכל – משימת העל של כולנו היא לשמור על חיי-אדם! אז אנא מכם, בהישמע אזעקה להיכנס למרחב מוגן או הכי מוגן שיש ולשהות שם 10 דקות לפחות. זכרו, שכיפת הברזל אינה מעניקה הגנה מוחלטת מפני ירי טילים!!!

מוקד 106, פתוח לרשותכם ואנחנו מתואמים באופן מלא, המשטרה, מד״א וכיבוי אש, לתת מענה לכל התפתחות. שמרו על עצמכם, והשגיחו על הילדים. והיו קשובים להודעות בתקשורת ובילד נשמור על חוסן גבוה."

Back to top button