חדשות הארץמבזקים

מצבו של האיש שהצית עצמו באולם בית המשפט עדיין קשה מאוד

בבית החולים שיבא בתל השומר ממשיכים להיאבק על חייו של תושב באר שבע בן ה-71 שהצית את עצמו אמש (ראשון) באולם בית המשפט בעיר. הפצוע מטופל עם כ-60% כוויות בגופו, כשהוא במצב קשה מאוד, מורדם ומונשם.

הפצוע הובהל כזכור אמש לאחר האירוע מבית המשפט לבית החולים סורוקה ואחר הצהריים הועבר לבית החולים שיבא להמשך טיפול רפואי, שם נמצא תא לחץ לטיפול בכוויות קשות.

מבדיקת המקרה עולה כי לא מדובר בפעם הראשונה שהאיש מנסה לפגוע בעצמו. האיש שנאשם באיומים ובתקיפת פקידה בקופת חולים, הגיע בחודש אפריל האחרון לדיון בתיק בבית המשפט ובמהלכו שלף סכין מאולתרת ופצע את עצמו. "הנאשם הפריע כאשר דיבר. כשבית המשפט העיר לו, קם לפתע הנאשם החל לצרוח ולקלל, שלף כלי הנחזה לסכין קטנה מאולתרת, וניסה לפגוע בעצמו. למקום הוזעקו מאבטחי בית המשפט ונציג התביעה אף הזמין ניידת ואמבולנס אשר פינו את הנאשם מההיכל. עקב האירועים נאלץ בית המשפט להפסיק את הדיון", כתב אז השופט צבי פורר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: הרדאר

אתמול נכנס הנאשם לאולם בית המשפט, כאשר השופט לא נכח בתוכו. כאשר הקלדנית הציגה לו את המתורגמנית לשפה הצרפתית מלמל מספר מילים בצרפתית, שלף בקבוק עם נוזל דליק, שפך על גופו והצית את עצמו.

צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה נגב

השופט צבי פורר כתב בסיום האירוע, "החלטה זו ניתנה החלטה זו ניתנת לאחר אירוע קשה שהתרחש באולם. יודגש כי השופט לא נכח באולם. הנאשם נכנס לאולם בו נכחו הקלדנית, התובעת ומתורגמנית. הקלדנית הציגה לו את המתורגמנית לשפה הצרפתית. מיד לאחר מכן אמר הנאשם מספר דברים בשפה הצרפתית, שלף בקבוק עם נוזל דליק, שפך את הנוזל על גופו והצית את עצמו. לאחר מכן החלו הנוכחים באולם לפעול על מנת לכבות את הדליקה".

צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה נגב

"חשוב לציין" הוסיף השופט פורר כי "עו"ד ליאור כהן מטעם הסנגוריה הציבורית נכנס ללשכת השופטים, לקח משם מטף כיבוי על מנת לכבות את הדליקה שאחזה בנאשם. לאולם נכנס אחריו גם כב' השופט א. דורון. למקום הוזעקו מיד אנשי הביטחון, כוחות הצלה, כיבוי ומשטרה. הנאשם פונה לבית החולים במצב קשה ובית המשפט מאחל לו החלמה מהירה. חשוב לציין את פועלו של עו"ד כהן ולהודות לו על תושייתו אשר עשה כל שביכולתו לסייע לנאשם".

ממערכת בתי המשפט נמסר כי "מדובר באירוע קשה ומצער שאירע היום בבית המשפט השלום בבאר שבע. מיד לאחר התרחשות החל תחקור של משמר בתי המשפט והמשטרה. בנסיבות אלו אנו מנועים מלהגיב בעת הזו".

צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה נגב
צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה נגב

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח