מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ניסה לרצוח את אשתו בדקירות סכין, "היא לא תתגרש ממני"

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד בן 71, בגין ניסיון רצח אשתו באמצעות סכין.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נורית פרחי, השניים נשואים זה לזו מזה כ-22 שנים. במהלך התקופה שקדמה לאירוע חיו הנאשם והמתלוננת בנפרד והתגוררו בערים שונות.

במהלך חודש ספטמבר 2018 הודיעה המתלוננת לנאשם כי ברצונה להתגרש ממנו ובהמשך שכרה את שירותיה של עו"ד במטרה להגיע להסכם גירושים עם הנאשם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ב-27.10.19 התקשרה עוה"ד לנאשם בנוכחות המתלוננת והציעה לו הצעה כספית במטרה לאפשר את סיום הנישואים. לאחר סיום השיחה התקשר הנאשם אל עוה"ד ואמר לה: "היא לא תתגרש, אני רוצה שלום בית בכל מחיר". לאחר מכן התקשר אל המתלוננת ואיים עליה שיהרוס לה את החיים וכן אמר שיתלונן כנגדה במס הכנסה. המתלוננת בתגובה ביקשה ממנו להפסיק להתקשר אליה.

ביום 28.10.19 בסמוך לשעה 03:30, ביודעו כי המתלוננת עתידה לצאת מביתה, נסע הנאשם למקום מגורי המתלוננת כשהוא מצויד בשני סכיני מטבח שאורך להביהן כ-15 ס"מ והמתין למתלוננת בפתח הבניין. לאחר יציאת המתלוננת מהבניין, התקרב אליה הנאשם כשהוא אוחז בסכינים, תפס אותה בתנועת חיבוק ודקר אותה בצווארה בכוונה לגרום למותה. המתלוננת זעקה לעזרה והנאשם המשיך במעשיו ודקר אותה פעמיים נוספות בין היתר בבית החזה. במהלך התקיפה הטיח הנאשם במתלוננת: "איך את שורדת? איך את נלחמת, כמה כוח יש לך להיאבק, איך את עוד לא מתה?"

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

בשלב מסוים, החלו השכנים, אשר שמעו את זעקותיה של המתלוננת, לצעוק לעבר הנאשם מחלונות ביתם שיחדל ממעשיו אך הנאשם המשיך במעשיו, הפיל את המתלוננת אל הארץ ורכן מעליה, כשהוא עדיין אוחז את אחת הסכינים בידיו. שכן שהבחין במתרחש מחלון ביתו, ניסה למנוע מהנאשם את המשך התקיפה. עקב חששו מהנאשם, הצטייד השכן בסכין, ניגש לנאשם וצעק "מה אתה עושה, עזוב אותה", אולם הנאשם לא שעה לבקשותיו והמשיך לשכב על המתלוננת, ללא תזוזה. השכן אחז בחולצתו של הנאשם ומשך אותו מהמתלוננת. הנאשם החל לבצע תנועות חיתוך עם הסכין על פרק ידו והשכן הוציא את הסכין מידו. אמבולנס פינה את המתלוננת לבית החולים כשהיא מדממת מפצעיה.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד נורית פרחי כי "מעשיו של המשיב הינם כה קיצוניים וקשים, ואף יותר לאור העובדה כי בוצעו מבלי שקדמו להם אירועים שעשויים לרמז על הצפוי. ניתן היום רק לנסות ולנחש מה התחולל בראשו של המשיב עת נקט את הצעדים הקיצוניים אותם נקט, אולם נראה שמעשיו לא מותירים כל ספק באשר לכוונתו, כפי שתיארה זאת המתלוננת: "הוא היה עסוק בשחיטה של הצוואר, החזה והמותן.. הוא בא במטרה לרצוח, הוא הלך לכיוון הצוואר, החזה והמותן..".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח