חדשות הארץמבזקים

ח"כ השכל בכנס בפריז: אל תתנו למנהיג האיראני האלים לתקוף

ח"כ שרן השכל נאמה היום (ראשון) בכנס ELNET בפריז. בנאומה אמרה ח"כ השכל כי "מערכת היחסים שלנו עם אירופה נמצאת היום בצומת דרכים. בעתיד ההיסטוריה הזאת תיזכר בבחירות שעכשיו תעשו. בעבר הקהילה הבינלאומית עמדה בדיוק באותה צומת וקיבלה החלטה שגויה שעלתה בחייהם של מליונים."

"דיקטטור אגרסיבי ואלים עם שאיפות השתלטות על אדמות ואנשים, מנהיג שרודף אחרי כח והשפעה ובדרך רוצח מליונים כדי להשיג זאת. ואני לא מדברת על היטלר. אלו אותם רעיונות גזעניים של המנהיג האיראני, עלי חמינאי, וההנהגה האיראנית. היטלר לא רצח שישה מליונים בבוקר אחד, אלא זה היה תהליך." אמרה ח"כ השכל והוסיפה, "תחילה הוא הפר הסכמים בינלאומיים כשקנה ובנה מצבורי נשק ומטוסי קרב והקהילה הבינלאומית שתקה. בדיוק כך חמינאי מפר את ההסכמים ובונה נשק גרעיני הרבה יותר מסוכן ממה שבנה היטלר והקהילה הבינלאומית עדיין שותקת."

היא הוסיפה כי "בהמשך היטלר אימן את צבאו עם גיבוי של מדינות שכנות והסכמים הדדיים למרות שזה היה אסור. מדינות אירופה שוב שתקו ולא רצו להסתבך. בדיוק כך אירן נוהגת היום כשמשתמשת בעירק, תימן, סוריה, לבנון כפרוקסי – חייליה נמצאים בשטח ונלחמים. ועדיין הקהילה הבינלאומית אדישה, דיפלומטית, כדי לא להיכנס לסכסוך ולשתוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך כשהיטלר נלחם לסיפוח אוסטריה, אף אחד לא בא לעזור להם, הוא סיפח אזורים והקהילה הבינלאומית שתקה. היום אנחנו רואים מליוני מפגינים בלבנון נגד השחיתות דורשים מנסראללה וחיזבאללה להתפטר, חיזבאללה הנמצאת בבעלות איראנית, מפגינים בעירק יוצאים לרחובות כדי להוציא את איראן מעיראק, שורפים את השגרירות האיראנית, והמליציות השיעיות ותומכיהם יורים בהם ומדכאים אותם. ועדיין הקהילה הבינלאומית לא מבינה את הרמז ושותקת. אף מנהיג לא מושיט יד נגד הדיקטטור שמנסה להשתלט על האזור כולו."

"ובהמשך כשהיטלר איים לכבוש את צ'כוסלובקיה, הקהילה הבינלאומית נתנה לו את חבל הסודטים, בלי להתייעץ בכלל עם צ'כוסלובקיה. בדיוק כמו שאירן מאיימת על ישראל ובמקום להלחם בהם, חותמים איתם על הסכמים הזויים שמתפתחים לנשק גרעיני. בלי להתייעץ בכלל עם ישראל. נראה לי שהבנתם את הנקודה. איראן היא גרמניה של פעם." אמרה השכל.

"אנחנו כל כך עסוקים בללמד את החברה על העבר וההסטוריה ואיך למנוע את אותן זוועות בעתיד אבל נכשלים כעת בלזהות את האסון הבא. אני חושבת שזאת הטרגדיה הגדולה ביותר בזמננו. לפני 80 שנים לא הייתי כאן, אבל אני כאן עכשיו. אני כאן בתור נציגה של המדינה היהודית העצמאית החזקה. אני כאן כדי לעמוד ולהזהיר אתכם. אל תעמדו בשקט הפעם, אל תתנו למנהיג האיראני האלים, חמינאי, להנהגה שלו לתקוף. לפני שיהיה מאוחר מדי. תזכרו שהדור הבא ישפוט אתכם לפי המעשים שלכם עכשיו, כמי שעמדו בשקט ולא עשו כלום." אמרה השכל וסיכמה, "אני מבקשת מכם לעמוד לצד העם היהודי בפרק הזה של ההסטוריה."

3 תגובות

  1. יש להתכונן למלחמת חורמה נגד הפרסים
    שנה הבאה שנת מלחמה
    לא לחלום על שטויות

Back to top button