צרכנות

החופשה הבאה שלכם בצפון

צפון ישראל משמש באופן מסורתי כאחד היעדים המרכזיים והראשונים לחופשות עבור אזרחי המדינה, כמו גם עבור לא מעט תיירים המגיעים לארץ מדי שנה. אולי זה בגלל מזג האוויר הנעים והנוח לאורך כל השנה (ובמיוחד במהלך החודשים החמים), אולי בגלל הנופים הירוקים ועוצרי הנשימה או מפאת מגוון סיבות אחרות. בכל מקרה, עבור בני זוג, משפחות, יחידים או קבוצות חברים המתכננים את החופשה הבאה שלהם, להלן כמה המלצות בסיסיות אך חשובות בנוגע לחופשה הבאה שלכם בצפון –

 

הצימרים המפנקים ביותר בארץ – בקתות ווילות בצפון

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אחד המאפיינים הייחודיים והאטרקטיביים ביותר של צפון הארץ כמקום לחופשות מסוגים שונים, הוא חדרי האירוח והצימרים המפנקים השונים והייחודיים שניתן למצוא במגוון יעדים צפוניים, החל מאצבע הגליל והגליל העליון ועד לגליל המערבי ומישור החוף הצפוני של ישראל.

בנקודות תיירות רבות בצפון ניתן למצוא בקתות ווילות מפנקות, בדיוק כמו בסרטים, המחכות לארח תיירים זרים או מקומיים לאורך כל ימות השנה. אותם צימרים מפנקים מעץ המאובזרים בג'קוזי מפנק וכוללים ארוחת בוקר כפרית מגרה שאנחנו מכירים מהסרטים, מתמונות של חברים או מהדימוי העולה לרובנו בראש כאשר אנחנו שומעים את הביטוי "צימר" – צימרים כאלו מסוגים שונים וברמות שונות ניתן למצוא בצפון הארץ, והזמנה מראש יכולה גם לזכות אתכם בהנחה משמעותית.

מלבד לצימרים מפנקים ובקתות עץ פסטוראליות, רבים בוחרים כיום באחת ממגוון וילות בצפון, המוצעות כמקום אירוח למשפחה שלמה או למספר משפחות גם יחד. ניתן למצוא כאמור וילות צפון מסוגים שונים ומגוונים, החל מווילות מפוארות ומאובזרות לעילא ועד לוילות פשוטות וצנועות יותר, המציעות את כל מה שצריך על מנת להתארח בחופשה בצפון בנוחות ובכיף גדול אך במחיר צנוע יותר. כמעט מיותר לציין כי עבור מסיבות רווקים ורווקות, לדוגמה, אותן וילות בצפון מהוות יעד נחשק ומבוקש ביותר מזה כמה שנים טובות…

 

מגוון מסקרן של אטרקציות בצפון

מלבד למקום בו נתארח ונלון במהלך החופשה הבאה שלנו בצפון, כדאי שנתכנן גם לפחות חלק מהתוכן שימלא את ימינו בחופשה זו, כאשר בצפון ניתן למצוא מגוון רחב ומסקרן של אטרקציות מסוגים שונים.

חלק מאותן אטרקציות בצפון רלבנטי יותר לעונות מסוימות בשנה – כמובן שבעונות האביב והקיץ (וגם בעונת הסתיו, עד לתאריך מסוים) אטרקציות מים הן מהייחודיות והמהנות ביותר שיש לצפון ישראל להציע – שיט קיאקים או אבובים על הירדן, חופשת כינרת קלאסית עם ביקור בלונה גל עבור הילדים, חוף הים הרחב והמזמין של אכזיב ובצת וכו'.

כמו שלקיץ אטרקציות ייחודיות משלו, גם לחורף ולעונה הקרירה יותר אטרקציות צפוניות ייחודיות – אתר החרמון מהווה כמובן הזדמנות יחידה ונדירה יחסית עבור ישראלים ליהנות משלג בארצם ואף לעשות סקי או סנובורד, ציר המפלים של רמת הגולן מציע טיול מפלים מרהיב ביופיו במיוחד בחודשים האחרונים של החורף ובחודשי האביב בהם הזרימה חזקה במיוחד, וגם הצימר המפנק שהזכרנו קודם לכן מזמין במיוחד בעונת החורף הגשומה.

 

אטרקציות בצפון לא רק בחיק הטבע

קיימות כמובן עוד אינספור אטרקציות טבעיות שכאלו, הכוללות ביקור בטבע הפראי והמרהיב של צפון הארץ, ומומלץ ביותר ליהנות מכל היופי הזה כל עוד הוא נותר כפי שאנחנו מכירים אותו, ולא משתנה יחד עם שאר עולם הטבע שסביבנו. עם זאת, צפון הארץ מציע גם שלל אטרקציות אשר אינן תלויות בחיק הטבע ובעונות השנה, אלא מהוות אטרקציות היסטוריות ותרבותיות שונות.

בצפון ישראל ניתן למצוא כמה מאתרי התיירות ההיסטוריים החשובים והמרהיבים ביותר בעולם – הכנסיות והאזורים השונים בהם חי ופעל ישו ובהם למעשה נוסדה הנצרות, אתרים עם שרידים ארכיאולוגיים של מסעות צלבנים לפני מאות ואלפי שנים ואינספור אתרים קטנים המציגים שרידים ארכיאולוגיים של תרבויות קדומות במיוחד, אפילו קדומות יותר מאשר אלו של ימי התנ"ך.

בנוסף לאתרים היסטוריים ותרבותיים למיניהם, ניתן למצוא כיום גם אטרקציות בצפון המיועדות לצעירים מכל הגילאים – חדרי בריחה רבים ויצירתיים, למשל, פאבים מקומיים המציעים בירות בוטיק המיוצרות במקום, יקבים מקומיים, מסעדות גורמה גליליות ועוד – לא חסרות אטרקציות מעניינות אשר יעשירו את החופשה שלכם בצפון, ללא קשר בגיל שלכם  או בתחומי העניין הייחודיים לכם ולשאר האנשים החולקים את החופשה יחד אתכם.

Back to top button