מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "התסריט הגרוע ביותר והמסוכן ביותר למדינת ישראל!"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, יצחק רבין ז"ל ואמר "אנחנו מציינים היום 24 שנים לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, יצחק רבין ז"ל. הרצח הזה הוא פצע דורות לעמנו ולמדינתנו. אני אכבד את זכרו של יצחק רבין באירועי הזיכרון אחר הצהריים בהר הרצל ובכנסת, וארחיב בעניין הזה."

נתניהו התייחס למיניו של בנט לשר הביטחון ופיטוריו של אורי אריאל מתפקיד שר החקלאות "במהלך הישיבה אני אביא את מינויו של נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון, אני מאחל לו הצלחה. כמו כן, אני מבקש להודות לשר אורי אריאל, שהודיע לי על התפטרותו מתפקיד שר החקלאות. אני מבקש להודות לו על שירותו המסור, הנפלא וארוך השנים, למען מדינת ישראל בממשלה ובכנסת."

על השתתפותה של מדינת ישראל באקספו 2020 בדובאי אמר ראש הממשלה כי היום תתקבל החלטה בנושא והוסיף כי "זה משקף על פני השטח את המשך ההתקדמות בנורמליזציה עם מדינות ערב. יש לנו יחסים שהולכים ומתהדקים עם לפחות חצי תריסר ממדינות ערב, זה נעשה בזכות המדיניות שלנו שמשלבת עוצמה, שיתוף אינטרסים וגישה מאוד מפוקחת, צעד צעד, כדי לקדם את הנורמליזציה, שתביא לטעמי בסופו של דבר ליחסי שלום. זה יקח זמן, אבל גם זה יגיע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נתניהו התייחס לניסיונות של כחול לבן להקים ממשלה ואמר, "אני מסכים עם ליברמן שאין צורך אמיתי לגרור את מדינת ישראל לבחירות נוספות. אפשר וצריך להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה כפי שהציע הנשיא. עוד לא מאוחר לעשות זאת."

בעמוד הטוויטר שלו ציין נתניהו כי "לפי מה שנראה ברגע זה, ליברמן חותר להקים ממשלת מיעוט של השמאל שתקום בתמיכת איימן עודה ואחמד טיבי ותהיה תלויה בהם. רק לפני חודש ליברמן קרא להם ״גיס חמישי״. זה יהיה התסריט הגרוע ביותר והמסוכן ביותר למדינת ישראל!"

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח