חדשות הארץ
בן 47 איבד הכרתו במהלך נסיעה בכרמיאל, מד"א קבע את מותו
גבר בן 47 התמוטט לפני זמן קצר (שבת) ואיבד את הכרתו על רקע רפואי במהלך נהיגה, בשדרות בית הכרם בכרמיאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שכוללות מתן מכות חשמל שבסופן נקבע מותו של גבר בן 47.

תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה
טוען תגובות...
האם הכתבה עניינה אתכם?











