חדשות הארץ

בן 47 איבד הכרתו במהלך נסיעה בכרמיאל, מד"א קבע את מותו

גבר בן 47 התמוטט לפני זמן קצר (שבת) ואיבד את הכרתו על רקע רפואי במהלך נהיגה, בשדרות בית הכרם בכרמיאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שכוללות מתן מכות חשמל שבסופן נקבע מותו של גבר בן 47.

צילום: אילן לוין דוברות מד"א

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
האם הכתבה עניינה אתכם?
Back to top button