צרכנות

זוגיות פרק ב': איפה מתחילים?

יוצאים לקראת פרק ב' בחיים? זה אמנם נשמע מעט מרתיע ומפחיד, מפני שהיציאה לפרק ב' בחיים זוגיים אינה החלטה קלה, אלא טעונה ברגשות מעורבים ובדרך כלל כוללת בתוכה ילדים, משפחה, קריירה וחיים קבועים. אתר הכרויות דייטלי כאן איתכם כדי לרכך את כניסתכם מחדש לשוק הרווקים ברגל ימין; בדייטלי רשומים גולשים מעולם הגרושים ופרודים, גולשים שיבינו ללבכם ואולי יסכימו לצעוד איתכם יחד לעבר פרק ב'.

היכרויות לגרושים גרושות

פרודים, גרושים, אלמנים או כאלה שיצאו ממערכות יחסים ארוכות ומשמעותיות בחייהם זקוקים אף הם לפרטנר לחיים. אנשים בשלב זה של חייהם לעיתים מרגישים בודדים, מיואשים, אבודים או אומללים בעקבות תוצאות הלוואי של סיום מערכת יחסים משמעותית בחייהם, לעיתים בנסיבות עצובות. במקרה כזה חשוב לגשת לפרק ב' לאחר הבנה מלאה שזה הדבר הנכון לעשות. כל אדם רשאי לקחת לעצמו את כמות הזמן שהוא צריך, ולחזור רענן אל עולם הדייטים. היכרויות בשלב מאוחר הן כמו היכרויות בגיל צעיר; מלאות בחשש, תשוקה ורצון להיות אוהבים ונאהבים. ברוב המקרים אנשים מחפשים בני זוג שהיו באותו מצב, שיבינו אותם ושיהיו באותו שלב בחיים שהם נמצאים בו. לכן, אתרים רבים היום וביניהם דייטלי, מציעים שירותי היכרויות לגרושים גרושות, היכרויות לפנויים פנויות, לאנשים המעוניינים בקיום פרק ב' זוגי בחייהם וכדומה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חוששים?

הדרך לקראת שלב משמעותי בחיים כרוכה בחששות רבים. אנו בדייטלי מנסים להפריך חששות אלה ככל הניתן. ראשית, יש עוד אנשים במצב זה הגולשים באתר – כך ניתן ליצור קשר עם אנשים רגישים, שמבינים את המצב והחששות הכרוכים בהקמת זוגיות שנייה בחייהם. שנית, ישנם אנשים בעלי משפחות וילדים והם תלויים בהם וברצונות שלהם. בכלל, ישנה האמירה שקשה מאוד לשנות אנשים בשלב מאוחר יותר בחייהם. עם קצת עזרה והרבה רצון ניתן לגשר על הפערים ולהראות שהאהבה מנצחת הכל. אם אתם פנויים החושבים על פרק ב' בחייכם, דייטלי כאן לשמש לכם לעזרה.

היכרות לפנויים פנויות, איך מתחילים?

אין מבחן טוב יותר מאשר לקפוץ ראש לתוך המים. ברגע שהחלטתם על הצעד הבא, אתם מוזמנים להתחיל בקטן. דרך היכרות שנחשבת אינטמית ופחות מלחיצה היא שיטוט באתרי היכרויות לפנויים פנויות אונליין, כיוון שאין צורך לגשת אל האדם ולדבר איתו ישירות, ואולי אף לקבל דחייה – שזה אחד החששות הגדולים של האדם. כשמכירים אונליין השיחה חייבת להתחיל מתוך רצון ואישור של שני הגולשים ולכן המעמד פחות מלחיץ, כיוון שיש הסכמה מלכתחילה והצורך הוא הדדי. כשאתם מכירים באתר היכרויות אתם יכולים להיות בטוחים שההיצע מולכם הוא היצע של אנשים פנויים המבקשים להכיר פרטנר ולדעת שהסיכוי שהם ידחו אתכם הוא מופחת משמעותית. בדייטלי הגולשים מציינים את מעמדם ואת מבוקשם. לפני שתפנו אל מי שמוצא חן בעיניכם אתם יכולים לקרוא את המידע שכתוב בכרטיס שלהם, כך תוכלו לפנות אל מי שמתאים למצב או שלב בחיים בו אתם נמצאים או מחפשים. היתרון להכיר אהבה חדשה אחרי גירושים או פרידה ארוכה הוא שכעת אתם חכמים יותר ויודעים מה אתם מחפשים ועל מה לא תהיו מוכנים להתפשר.

דייטלי לפרק ב'

אתר הכרויות דייטלי מעודד היכרויות בין גרושים וגרושות, פנויים ופנויות ופרודים שמעוניינים בפרק ב' בחייהם. בדייטלי תוכלו לבחור מתוך מגוון של אנשים איכותיים ורציניים. כל גולש מציין בכרטיסו את מבוקשו ואתם מוזמנים לגלוש, להתרשם ולמצוא את האחד או האחת שיתאימו לכם בכל שלב בחיים בו אתם נמצאים. לכל אדם באשר הוא מגיעה אהבה; לאהבה אין גיל וזה מה שיפה בה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח