מבזקיםמשפטי/פלילי

בני דודים נורו למוות ברכב ליד תל שבע, המועצה הודיעה על שביתה

הערב (שני) בשעה 18:55 התקבל דיווח על שני גברים מחוסרי הכרה ברכב בכיכר עומר בתל שבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת האירוע, מיד עם קבלת הדיווח, מצאו בתוך הרכב שני גברים כשהם ירויים וללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותם.

חובש רפואת חירום במד"א סאלם אעסם סיפר: "כשהגענו למקום ראינו 2 גברים ברכב עם פציעות ירי בגופם. הם היו מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקה רפואית נקבע מותם."

כוחות משטרה החלו בחקירת הנסיבות ובזירת האירוע התפתחה מהומה של מאות מבני משפחות הנרצחים, חברים ותושבי תל שבע שכללה יידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה והאמבולנסים. כוחות המשטרה בסיוע לוחמי מג"ב פעלו במקום ותוך פרק זמן קצר הצליחו להשיב את הסדר על כנו תוך שמירה על זירת האירוע עד להגעת חוקרי הזיהוי הפלילי שאספו ממצאים לצורך החקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרקע לאירוע פלילי והנסיבות נחקרות. כוחות משטרה עורכים סריקות במרחב בניסיון לאתר חשודים במעשה.

סנ"צ משה זריהן מפקד תחנת העיירות התייחס לאירוע ואמר: "היום, סמוך לשעה 19:00 בערב קיבלנו דיווח על פצועי ירי בכניסה לתל שבע. כוחות משטרה שהוזעקו למקום, הגיעו, סגרו את הזירה זימנו כוחות של מד"א שהגיעו למקום וקבעו את מותם של השניים שהיו ברכב. שוטרים נאלצו להתמודד בזירה עם הפרות סדר. הם הצליחו להשליט סדר והזירה טופלה כמו שצריך. אנחנו כרגע נמצאים בציר החקירתי וכמובן בציר השירות לאזרח שיימשך פה ביישוב תל שבע".

לפני זמן קצר הותר לפרסום כי שני הגברים הם ג'לאל אבו טאהא בן 34 ומוחמד הישאם אבו טאהא בן ה-25, בני דודים תושבי תל שבע, עבריינים המוכרים למשטרה.

"בעקבות האירוע מועצת תל שבע מודיעה על שביתה מלאה מחר במחאה על הפשע הנתעב" נמסר בהודעת המועצה.

זירת האירוע והנרצחים ג'לאל אבו טאהא ומוחמד הישאם אבו טאהא

———–

* בכתבה זו שולבו חומרים שהופצו ברשת האינטרנט וכל ניסיון לאתר את בעל הזכויות עלו בתוהו. השימוש בחומרים נעשה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אם את/ה בעל הזכויות של המדיה או שידוע לך למי שייכות הזכויות – צרו עמנו קשר כאן

Back to top button