מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: בן 16 שקיבל דו"ח תנועה איים על השוטרת באינסטגרם

חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה לאחר ששוטרת קיבלה איומים על חייה וחיי ילדיה באינסטגרם ממשתמש אנונימי.

באמצע חודש ספטמבר 2019, שוטרת בתחנת משטרה קיבלה הודעה בחשבון האינסטגרם שלה ממשתמש אנונימי: "בפעם הבאה שתיכנסי לעיר….. ותעש את כל הדאווין הזה שאת עושהובת אלף שרמוטות אנו מגיעים לבית שאן את מקבלת 2 בקבוקים לתוך הבית….. פה כבאר אין מי שיעזור לך"

"ועל תנסי אותנו כי זה עומד לקרות עד לבתי שאן אגיע"…. את (שם בנה של השוטרת) הקטן ו…. בעלך אני יקשור לך יחד עם תמשיכי לעשות פה סיורים!!! ועל תנסי אותנו אנחנו יודעים יותר מהמסוף שיש לך בניידת בלי תעודת זהות!!!!!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"גם אם את ועוד אלף כמוך ירצו לדעת מאיפה נשלחה ההודעה לא תצליחו לדעת…. שיהיה משמרת נעימה, נ.ב. (לנו יש 3 חודש לשלם את הדוח ולך יש 3 חודש להשתנות)".

עם קבלת ההודעות נפתחה חקירה אשר הובילה לקטין בן 16 שהוא וחבריו קיבלו דוחות מהשוטרת ביניהם דו"ח על עבירת תנועה. הנער נעצר לצורך חקירה והיום בסיום חקירה חטיבת התביעות הגישו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בביתו – זאת בשל מצבו הבריאותי.

משטרת ישראל ציינה כי היא רואה בחומרה איומים כנגד שוטרים ועובדי ציבור על רקע תפקידם. איומים אלו פוגעים בשלטון החוק ובמתן השירותים לאזרחי המדינה והמשטרה תפעל ככל יכולתה להעמיד את העבריינים לדין.

2 תגובות

  1. השוטרת חיבת לטבועה אותו בבית משפט רק כך המדינה המגעילה שגרים בה חיות אדם יאלללה טביעה דיבה נזק 100000אלף לכיס כמו אמריקה

  2. קורה שנער מחפש תשומת לב , וכאשר הוא מקבל דו"ח תנועה במקום ללכת לשלם את הדו"ח , ולהבין שדו"ח תנועה אמור לעשות סדר בתנועת כלי הרכב , על מנת למנוע תאונות דרכים עים נפגעים והרוגים , הנער מסבך את עצמו עוד יותר , ומאיים על השוטרת שרשמה לו את הדו"ח .

Back to top button