חדשות הארץמבזקים

8 כלבים אותרו ללא שתייה ואוכל, בתת תנאים ומצב בריאותי ירוד

במסגרת פעילות של מפקחי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצו"ח) והשירותים הווטרינריים במשרד החקלאות, המשטרה והווטרינר הרשותי בקלנסווה, שבאזור השרון, נמצאו 8 כלבים במקום שמוחזקים בתת תנאים, כשהם במצב בריאותי ירוד וסובלים מרעב וממחלות. הכלבים הוחזקו בתנאים מחפירים, מחלקם נמנעה הגישה לשתייה ולמזון והאחרים "זכו" במי שתייה מזוהמים.

משרד החקלאות קורא לרשויות המקומיות לא להזניח את בעיית הכלבים המשוטטים הנמצאים בשטחן. עליהן להיות ערות לעובדה כי מלבד הסכנה לתושבים ולבעלי החיים האחרים וכן להפצת המחלות שנגרמת כתוצאה מכך, לעיתים קרובות מדובר בצער בעלי חיים של אותם הכלבים ולכן מצוקה מעין זו מחייבת טיפול באופן מידי.

רואי קליגר, מנהל היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות במשרד החקלאות: "המחזה שנתגלה במקום היה נורא. נדמה היה כי הכלבים ננטשו, הורעבו והיו כה כחושים. הכלבים סבלו ממחלות שנבעו מחוסר טיפול בסיסי והועברו אל המתקן המוגן של משרד החקלאות לטיפול ושיקום". עוד הוסיף קליגר: " ישנה חשיבות מכרעת בהגשת תלונה על כל מקרה של חשד להתעללות בבעלי חיים, שבסופו יכול להציל את חייו של בעל החיים. אנו קוראים לכם לפנות למוקד משרד החקלאות, בטלפון מספר 9096*, הפעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: משרד החקלאות
צילום: משרד החקלאות

3 תגובות

  1. מי שחושב להחזיק בעלי חיים ,בלי תנאים בסיסיים , טועה בגדול , בסופו של דבר , הדבר יוודע לרשויות הוטירנים , והוא צפוי לתביעה משפטית .

Back to top button