בידורמבזקים

מעיין אדם נפרדה מבן זוגה, "את הזמן לא אוכל להשיב לאחור"

המנחה וכוכבת הראליטי 'הישרדות VIP', מעיין אדם בת ה- 32 פרסמה אמש (שבת) פוסט בעמוד האינסטגרם שלה בו חשפה כי נפרדה מבן זוגה אסיף אלקיים הקטן ממנה בחמש שנים. הבוקר סיפרה על כך בדמעות לניב רסקין וחברי פאנל "חדשות הבוקר" בקשת 12.

"אתחיל מהסוף – אסיף ואני נפרדנו." כתבה אדם באינסטגרם וסיפרה מה הסיבה שהובילה את בני הזוג להחלטה להיפרד.

"כשרק הכרנו, אמרתי לו ש"אנחנו נוסעים לתוך קיר" והסופר שלי הבין בדיוק למה התכוונתי – הסוף כואב וידוע מראש. למה? כי הוא רק התחיל את החיים ואני רוצה ילד אתמול. תהום ביננו. הוא השיב שכן יכול לראות את עצמו 'אבא' בתוך שנה וחצי – שנתיים, וזה הספיק לי כדי לקפוץ ראש. שחינו בתוך מי התהום המתוקים האלו שנה וחצי, מאושרים מאוד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מעיין אדם. צילום: מתוך אינסטגרם

אדם מוסיפה לספר בהתרגשות, "התאהבתי בו עד כלות, הוא כל מה שיכולתי לחלום עליו, זוגיות בונה, שמחה, ומקדמת. מלאת חום, פרגון, תשוקה ואוזן קשבת.
אבל גבר החלומות שלי לא רוצה ילד בעתיד הקרוב, הוא עדיין ילד בעצמו (לדעתו). ואני מרגישה שאתחרט כל חיי אם לא יהיו לי ילדים, אני תיכף בת 33, עלי לקחת אחריות, זו משימת חיי ואת הזמן לא אוכל להשיב לאחור."

אדם ציינה, "אני אהיה אמא לפני שיהיה מאוחר מידי גם במחיר הכבד מנשוא – לוותר על החבר הכי טוב שלי בעולם. הלב שלי שבור, החולצה רטובה מדמעות. אל תסעו לתוך קירות. מוקדש לכל האמהות ששילמו מחירים בדרך, ולך. ❤ "

View this post on Instagram

אתחיל מהסוף – אסיף ואני נפרדנו. כשרק הכרנו, אמרתי לו ש"אנחנו נוסעים לתוך קיר" והסופר שלי הבין בדיוק למה התכוונתי – הסוף כואב וידוע מראש. למה? כי הוא רק התחיל את החיים ואני רוצה ילד אתמול. תהום ביננו. הוא השיב שכן יכול לראות את עצמו 'אבא' בתוך שנה וחצי – שנתיים, וזה הספיק לי כדי לקפוץ ראש. שחינו בתוך מי התהום המתוקים האלו שנה וחצי, מאושרים מאוד. התאהבתי בו עד כלות, הוא כל מה שיכולתי לחלום עליו, זוגיות בונה, שמחה, ומקדמת. מלאת חום, פרגון, תשוקה ואוזן קשבת. אבל גבר החלומות שלי לא רוצה ילד בעתיד הקרוב, הוא עדיין ילד בעצמו (לדעתו). ואני מרגישה שאתחרט כל חיי אם לא יהיו לי ילדים, אני תיכף בת 33, עלי לקחת אחריות, זו משימת חיי ואת הזמן לא אוכל להשיב לאחור. אני אהיה אמא לפני שיהיה מאוחר מידי גם במחיר הכבד מנשוא – לוותר על החבר הכי טוב שלי בעולם. הלב שלי שבור, החולצה רטובה מדמעות. אל תסעו לתוך קירות. מוקדש לכל האמהות ששילמו מחירים בדרך, ולך. ❤

A post shared by maayan adam מעיין אדם (@maayanadam) on

View this post on Instagram

"איזה מעצבן זה", הוא אמר וזרק את הטלפון על המיטה. לא שאלתי אותו מה קרה, כי ידעתי בדיוק למה הוא מתכוון. העלנו תמונה דביקה שלנו מהחופשה ותוך דקות הוצפנו בהודעות "מחכים להצעה", "שישלוף טבעת", "יאללה תתחתנו כבר", ושאר המלצות חמות בז'אנר הזה. זה החזיר אותי כמה שנים אחורה, כשטסתי לחו"ל עם האקס. כולם כתבו לי שאחזור עם טבעת, אז מרחתי לק יפה וחיכיתי שזה יקרה. אבל חזרנו לארץ – וטבעת אין. הנחתי שאם כולם חושבים שזה הזמן והוא לא – הוא כנראה לא אוהב אותי. בכיתי עד שכמעט נשרו לי העיניים. בכיתי עד שכדי להרגיע אותי הוא הציע לי נישואין. הפעם הבאה שבה בכיתי בעוצמה כזו הייתה בלילה שבו החלטנו להתגרש. ברבנות עמדנו רק אני והוא מול הדיין, אף אחד מה"חברים" שכתבו לי אז "נו מתי חתונה" לא היה שם. רק אנחנו נשאנו באחריות להחלטה הזו, השגויה, הצעירה, האימפולסיבית. היום, חמש שנים אחרי, אני מעיזה להשתעשע במחשבה שאתחתן שוב. אני מתבדחת על זה באינסטגרם, בעבודה ובכלל. זה חלק מהתרפיה שלי, מהתהליך שאני צריכה לעבור כדי לא לפחד מזה כמו ממוות. אולי זה נתן לאנשים לגיטימציה להרגיש כאילו הם חלק ממערכת היחסים שלי אבל בואו נודה על האמת, זו תרבות שלמה – כי כל אישה וגבר בזוגיות נשאלים "נו מתי חתונה" גם אם הם לא הזכירו זאת במילה. חתונה זו ההחלטה הכי חשובה בחיים, וככזו הייתי שמחה לו הייתם מניחים לי לקבל אותה ממקום שלם, ורק שלי. כי אתם לא תהיו שם ברבנות במקומנו אם זה חלילה יתפוצץ, ואתם לא תשמעו את הלב של ההורים שלי מתנפץ ואתם לא תסחבו צלקת לכל החיים. גירושים זה גיהינום רבותיי, והם מתחילים בלהתחתן עם הבן אדם הלא נכון. אז בכל לשון של בקשה, בפעם הבאה שבא לכם להמליץ לזוג להתחתן, תספרו עד עשר ותשאלו את עצמכם האם אתם יכולים לשאת באחריות הזו. האם הייתם דוחקים מישהו לקנות דירה כשאין לכם מושג אם יוכל לעמוד במשכנתא? הייתם ממליצים למישהו לחתום על חוזה לכל החיים בעבודה שהוא נמצא בה ארבעה חודשים? מניחה שלא. אז באיזו זכות אתם שולחים אותו להתחתן? אני יודעת שהכוונה היא טובה, מניחה שגם אני שחררתי דברים מטופשים כאלו לאוויר בעבר אבל היום אני מבינה כמה זה רע וחסר אחריות. זה לא חמוד ולא מצחיק, זו התערבות גסה ולא חברית. חברים אמיתיים לא היו מתייחסים לשארית חיי בכזו קלות דעת. ואתה, נסיך שלי, אל תתעצבן. זה יקרה בזמן הכי טוב לנו ולא של אף אחד אחר. רק תן התראה שאסדר את הלק, כן? (נכתב לפני שנה אך רלוונטי מתמיד) שבוע טוב, אוהבת אתכם.

A post shared by maayan adam מעיין אדם (@maayanadam) on

4 תגובות

  1. שמי איילת שקד, מירושלים, אחרי 12 שנות נישואים, אני ובעלי היינו באחד העשבים עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם לעולם. ניסיתי להיות חזק רק בשביל הילדים אבל לא יכולתי לשלוט בכאב שמכות את ליבי, לבי התמלא עצב וכאב כי הייתי מאוהבת בבעלי באמת. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל לו תמיד לחזור אלי, הייתי ממש נסער והייתי זקוק לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אוסגידה יכול לעזור להחזיר פריטים במהירות. אז הרגשתי שאנסה אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. מאז אותו יום נישואינו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אוסגיד. הוא כל כך עוצמתי והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אוסגיד גלגל כישוף אמיתי וחזק שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדיהם בזמן של צרה, אם אתם כאן ואתם זקוקים לאקס שלך חזרה או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה עוד, צור קשר עם הכישוף החזק הזה עכשיו. הנה כתובת המייל שלו: [email protected] או whatsapp +2349014523836 ויבר בטלפון +2349014523836

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח