חדשות הארץמבזקים

הסלמה בדרום: עשרות רקטות נורו מעזה, רקטה פגעה בבית בשדרות

בשעה האחרונה (שישי) נורו מרצועת עזה לעבר שדרות ויישובי המועצה האזורית שער הנגב כ-20 רקטות, חלקן לא חצו לשטח ישראל ונפלו בתחומי רצועת עזה.

במטח הראשון שנורה, מערכת כיפת ברזל יירטה בהצלחה 7 רקטות, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. במטח השני זוהו 3 שיגורים מרצועת עזה לשטח ישראל מערכת כיפת ברזל יירטה רקטה אחת. כתוצאה מהמטח בית בשדרות נפגע ישירות אך טרם ברור האם מרקטה או מטיל מיירט של כיפת ברזל.

ממגן דוד אדום נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לבית שנפגע בשדרות, מדווחים שהדיירים שהו במרחב מוגן ולא נפגעו. נזק נגרם לבית וצוותי עיריית שדרות וכוחות משטרה ובהם חבלן נמצאים במקום ומטפלים באירוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיק מד"א אלכס קוסינוב סיפר: "כשהגענו לרחוב הייתה המולה רבה, בסמוך היו מספר מכוניות עם שמשות מנופצות. דיירי הבית שנפגע, זוג בשנות ה 40 וילדיהם היו במבנה סמוך. הם סיפרו לנו שמיד עם הישמע האזעקה הם נכנסו למרחב מוגן ויצאו כעבור מספר דקות. הם לא נפגעו ולא נזקקו לטיפול רפואי."

בנוסף, מד"א מדווח כי אישה כבת 65 שנחבלה בדרכה למרחב מוגן טופלה ופונתה לבית החולים ברזילי באשקלון. כמו כן, 5 נפגעי חרדה טופלו ולא נזקקו לפינוי לבית החולים.

מבית החולים ברזילי נמסר כי "למרכז הרפואי ברזילי הובאה על ידי מד"א אישה בת 65 משדרות שנפגעה בזמן ריצה למרחב מוגן. סובלת מפגיעה בגב וברגל מצבה קל."

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו מקיים קשר שוטף עם הרמטכ"ל ועם הצמרת הביטחונית ומנחה על הפעולות הנדרשות".

ממשטרת ישראל נמסר כי לפני זמן קצר הסתיימה הערכת מצב מיוחדת במחוז הדרומי של משטרת ישראל, לאור המצב הביטחוני, במהלכה הוחלט על חיזוק מערכי השיטור. השוטרים והלוחמים נפרסו ברחבי הערים דרוכים לכל תרחיש וזאת במטרה לאפשר מענה מהיר ומציל חיים בכל זירה, הגברת תחושת ביטחון הציבור והמשך טיפול באירועי השגרה בדרום.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

במשטרה מדגישים הערב: "אנו מבקשים מהציבור להימנע מסיכון עצמי מיותר ולא להתקרב לזירות ושרידי נפילות עוד בטרם נבדקו על ידי הגורמים המקצועיים במשטרת ישראל. הגעת אזרחים אל זירות אלו לצערנו פרט לסיכון מהווים גם הפרעה לכוחות המשטרה וההצלה השונים לבצע עבודתם".

משטרת המחוז הדרומי פועלת בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות והמועצות שבתחומה, גורמי צה"ל ובכלל זה פקע״ר. הציבור מתבקש להיות קשוב להנחיות ההתמגנות שניתנות על ידי פיקוד העורף ולהישמע לאלו- ״משמעת אזרחית״ – מצילה חיים.

צילום: יניב מכלוף
צילום: יניב מכלוף
צילום: יניב מכלוף

3 תגובות

  1. רק תגובות בעוצמות של אדמה חרוכה , נגד הישובים הפלסטינאים ברצועת עזה ; ייפתרו את הבעייה אחת ולתמיד .

  2. גנץ לא יאחול לאיתרין בטלביזיה אוה שומר שבת
    אמחליף של גנץ טיבי אמר אמיקרה ניבדק אים זה אחמס או צהל יארה רקטות ליפנה12 דקות יאצה
    אסר אביטחון טיבי ואמר זה צהל שיארה טיבי התקן
    את גנץ אל אשיגור של ארקטות ואמר שזה צהל שיארה
    גנץ מאמין לטיבי כול אכבוד לגנץ אל אתגובה
    שאלחה בעזה

  3. גנץ איתיאץ לני שעה אים שר אביטחון טיבי ואמר
    אלה לא אחמס אלה צהל שה יארה את ארקטות
    דובר אסר אביטחון טיבי וגנץ עזקות שאב

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח