חדשות הארץמבזקים

השופט רובינשטיין על הרב פירר : "לא מדובר בהדרה"

השופט והמשנה לנשיאת בית המשפט העליון בדימוס אליקים רובינשטיין הופיע אתמול (חמישי) בערב באודסה שבאוקראינה בפני מאות יהודים צעירים בכנס "Limmud FSU" לחיזוק זהות יהודית, והתייחס לסערה שהתחוללה בעקבות הטענות להדרת נשים באירוע ההתרמה לעמותה ״עזרה למרפא״ של הרב אלימלך פירר: "כל העניין יצא בצורה לא מוצלחת, וחבל. הרב פירר הוא אדם שיש לו תרומה אדירה להרבה מאוד אנשים. כשהבת שלי עליה השלום, הייתה חולה, גם אנחנו פנינו אליו מספר פעמים לקבל עצה."

השופט רובינשטיין. קרדיט: Limmud FSU

רובינשטיין המשיך בדבריו ואמר כי "לטעמי, כשמכינים ערב לכבוד אדם כמו הרב פירר, גם מי שכמוני מתנגד בכל תוקף להדרת נשים – גם בתור אב ל-4 בנות ששירתו והיו קצינות בצה״ל – חייבים להתחשב במי שמבחינתו זה דבר דתי."

עוד הוסיף ואמר רובינשטיין כי לטעמו, "היו צריכים למצוא דרך שלא מעליבה אף אחד. כבוד הבריות חשוב ביותר, וכך גם לא להלבין פנים, אלא לקבוע מראש מתכונת שתאפשר לקיים את האירוע כשאדם חרדי כמו הרב פירר יושב בקהל. אני לא חושב שזה בשמיים ואני לא חושב שמדובר בהדרה. זה היה מכבד את כולם אם היו מפעילים שכל ישר, ומוצאים מתכונת שתתאים לכולם. מצד אחד – לא לפגוע ויחד עם זה לכבד את מי שהאירוע הוא בשבילו ולמצוא פתרון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
השופט רובינשטיין. קרדיט: Limmud FSU

רובינשטיין אמר בסוף דברים כי "נראה שהרב פירר לא מסתייג מנשים בקהל, וגם לא מנגניות בפילהרמונית, והסוגיה היא סוגיה של קול. בצבא זה קורה הרבה פעמים ותמיד מוצאים פתרון של שכל ישר. לכן, אני מאוד מקווה שאכן יימצא הפתרון המתאים."

Back to top button