מבזקיםמשפטי/פלילי

ישראלי בן 32 המזוהה עם ארגון הפשיעה של מיכאל מור נרצח בפנמה

‏גלעד בן שלמה, עבריין ישראלי המזוהה עם ארגון הפשיעה של מיכאל מור, בן 32 תושב נהריה נרצח הלילה (שישי) ביריות במרכז הקניות פלאזה קנדי בפנמה סיטי, בירת פנמה.

כוחות משטרה מקומיים הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירת הנסיבות. כמו כן נבדקת האפשרות כי בן שלמה נורה בטעות וכי היריות כוונו לאדם אחר. הוא פונה אל בית החולים המקומי לאחר שנורה בחזהו ושם נקבע מותו.

בן שלמה מתגורר כבר מספר שנים בפנמה ונעצר במדינה לפני כשנתיים בחשד לסחיטה ושוד של אנשי עסקים יהודיים וישראלים באחת הקהילות בפנמה סיטי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממשרד החוץ נמסר כי "המקרה מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל, באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסולית ישראל בפנמה, דנה ליפשיץ, מלווים את המשפחה ומסייעים בסידורי הטסת המנוח לקבורה בישראל."

גלעד בן שלמה (צילום פרטי)

ב-25 ביולי נרצחו שני ישראלי, בן סוטחי בן ה-44 מתל אביב ואלון אזולאי בן ה-41 מבת ים בעת שישבו בבית קפה "ארטצ' פלאזה" (plaza Artz) במקסיקו סיטי.

אישה החשודה במעשה, שנעצרה לאחר האירוע וזוהתה כאספרנזה גוטיירז רוג'אנו בת 33 תועדה במצלמות האבטחה של בית הקפה שבו הם ישבו כשהיא יושבת בשולחן אחר בבית הקפה עם אדם נוסף. בשלב מסוים נראתה אספרנזה מתקדמת לעברם, שולפת נשק ויורה בהם למוות מטווח קצר. היא ניסתה להימלט במורד הרחוב לצד בית הקפה, אך שוטר שהבחין בה כשהיא הולכת מהר, מה שעורר את חשדו, החל לתשאל אותה והיא נעצרה.

כתבות נוספות שיעניינו אותך על חיסולם של בן סוטחי ואלון אזולאי:

רצח כפול במקסיקו: פורסם שם הישראליים שנורו למוות במסעדה

הרצח הכפול במקסיקו: צפו בתיעוד – הרצח, ההימלטות והמעצר

דיווח: ארגון פשיעה מקסיקני עומד מאחורי חיסול הישראליים

התפתחות דרמטית בחקירת החיסול הכפול של הישראלים במקסיקו

Back to top button