מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "אמרתי לו: בני, בוא נציל את המדינה מבחירות נוספות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (חמישי) בו הציג את פעילותו מהשבוע האחרון ואף סיפר על הפגישה השבוע עם יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ. "נפגשתי עם בני גנץ, אמרתי לו: בני, בוא נציל את המדינה מבחירות נוספות. אסור ללכת למערכת בחירות נוספת, זה שגעון."

נתניהו הוסיף ואמר כי "אנחנו מוקפים בכל כך הרבה אתגרים. אסור ללכת לבחירות נוספות. יש מתווה שהציע נשיא המדינה, בוא נלך עליו. עד עכשיו לא נעניתי. אבל אני אומר לו, לבני, ולאביגדור ולכולם, בואו נלך לאחדות לאומית רחבה. כי זה מה שמדינת ישראל זקוקה לו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

4 תגובות

  1. אתה רוצה להציל את המדינה מבחירות נוספות? תתמודד עם משפט. אין לך מה לפחד אם אתה אכן חף מפשע. אחרי ארבע שנים תתמודד שוב לבחירות, ובגלל שגנץ עשה כל כך הרבה נזק למדינה התושבים יבחרו בך שוב. כרגע הדרך הכי יעילה למנוע את העתיד הדיסטופי של "ממשלת שמאל עם הערבים" היא הוויתור של ביבי.

  2. ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו צודק!!! בחירות לא יועילו!!! אבל התקשורת.המסייעת לכחול לבן ולשמאל תמיד מנסה להציג את ביבי באור שלילי!!! צריך וחשוב לתת לראש הממשלה להמשיך ולהנהיג את העם!!!

  3. ראש הממשלה מר בנימין נתניהו צודק , בחירות נוספות לא ישנו הרבה את התוצאות ; למען יציבות עתידית , להקים כמה שיותר מהר ממשלה .

Back to top button