צרכנות

8 מקומות אולטימטיביים לבילוי משפחתי בחורף

החורף הגיע ועמו הקור, הגשם וחוסר החשק לצאת מהסלון המחומם. אבל לוותר על בילוי עם הילדים? לא בא בחשבון, לא להורים ובטח שלא לילדים.

אז איפה מבלים עם הילדים בימי החורף והסתיו? למזלנו או לצערנו (תלוי את מי שואלים) – בחורף הישראלי לא נספרים ימי גשם רבים. לכן יש אפשרויות בילוי רבות שמתאימות גם לימים קרים. והפעם אנחנו לא מתכוונים לג'ימבורי או לאטרקציות סגורות במבנים מקורים ומחוממים. הפעם אנחנו מתכוונים לאטרקציות מסוג אחר, כאלה שמחברות את כל המשפחה לטבע והופכת את ההורים והילדים לחקלאים ליום אחד – אתרי קטיף עצמי.

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעונת הסתיו והחורף, הקטיפים הפופולריים במיוחד הם קטיף התותים וקטיף פירות הדר. נתחיל עם סקירת מקומות נבחרים לקטיף תפוזים, קלמנטינות ואשכוליות ובהמשך נמליץ על אתרי קטיף עצמי של תות שדה, פירות יער ועוד.

 

הפרדס הקסום בכפר מעש

הפרדס הקסום נמצא במרכז הארץ ומציע קטיף מודרך של תפוזים, אשכוליות, מנדרינות, קלמנטינות ופומליות, בהתאם לעונה. עוד במקום ניתן ליהנות מפינת חי וליטוף, יצירה, משחקיה לילדים ואטרקציות נוספות.

רחוב השלושה 1 פינת אילת כפר מעש. טלפון 072-2233536

 

קטיף משק רז בכפר נטר

קטיף כפר נטר בשרון מציע לכם ליהנות מחוויית קטיף פירות הדר בטעם של פעם, ובמיוחד מקלמנטינת 'מיכל', הזן שסב המשפחה פיתח וקרא על שם אימו. פירות הדר אחרים נפתחים לקטיף בהתאם למלאי היומי.

ההדרים 30 כפר-נטר, טלפון 072-2233029

 

מסלולים בפרדס בקיבוץ פלמחים

מסלולים בפרדס מציע קטיף תפוזים, קלמנטינות ואשכוליות וגם מסלולי טיול יחד עם פינות משחק ומתקנים לילדים ובית קפה. כל הפירות מגודלים בצורה אורגנית, ללא חומרי ריסוס והדברה.

קיבוץ פלמחים, טלפון 072-2238985

 

קטיף בפרדס במושב גן שורק

"קטיף בפרדס" מציע חוויית קטיף עצמי של תפוזים בפרדס מוקף עצים ירוקים, ריח של הדרים, נוף ירוק ופריחה של חורף. במקום פינות ישיבה בצל עצי ההדר ופינת יצירה לילדים.

מושב גן שורק, מול איקאה ראשל"צ, טלפון 072-3304631

 

רוח שתות בגן שמואל

"רוח שתות" הוא שדה חקלאי לגידולי תות שדה ואוסנה (פטל שחור). במקום תוכלו ליהנות גם מהדרכות מרתקות על דבורים והדברה ביולוגית כולל הדגמה של כוורות שקופות, ואטרקציות נוספות.

בכניסה לקיבוץ גן שמואל, בסמוך למרכז המסחרי, טלפון 072-2233179

 

שדות מול קיבוץ משמר השרון

שדות" הוא שדה תותים ופרחים (בעונה) המזמין משפחות לחוויית קטיף עצמי בלב עמק חפר, המבוסס על הדברה ביולוגית.

צומת העוגן, מול קיבוץ משמר השרון, טלפון 072-2233570

 

משק 6 במושב גאולים

משק 6 הוותיק בשרון מציע חוויה חקלאית של קטיף עצמי של תותים ופרחים, בין החודשים דצמבר עד מאי. עוד במקום תוכלו ליהנות מפינת חי, פינות ישיבה ומזנון לרשות המבקרים.

מושב גאולים, טלפון 072-3301267

 

אורי תותים במושב ישע

"אורי תותים" בחבל אשכול בדרום מציע לקטוף תות שדה בשיטת התות התלוי, בחממות מקורות בכל מזג אוויר. הגידול בהדברה ביולוגית, מה שמאפשר לקטוף היישר לפה ולאכול בתיאבון.

מושב ישע, טלפון: 072-3304689

Back to top button