חדשות הארץ

צפו: 56 דו"חות נרשמו בפעילות משטרתית ממוקדת בתל שבע

משטרת ישראל סיימה לפני זמן קצר (שלישי) פעילות ממוקדת אכיפה בה לקחו חלק שוטרים ובהם לוחמי מג"ב, בתל שבע למען בטחון משתמשי הדרך והמשך המאבק כנגד החזקת האמל"ח הלא חוקי.

מודעה

מהלך הפעילות בוצע חיפוש בבית בתל שבע מהלכו אותרו פריטי אמל"ח. החשוד כבן 35 נעצר והחל כנגדו הליך פלילי.

בנוסף, בפעילות אכיפת היבטי תעבורה נמסרו 56 דו"חות, בוצעו 3 שימועים על אתר, נפסל רישיונו של נהג רכב, הושבתו 2 כלי רכב ונמסר דו"ח לשיפוט מהיר לנהג בלתי מורשה.

"פעילות זו הנה נגזרת ממגוון פעילויות למען האזרח הנורמטיבי שומר החוק וכנגד אלו המסכנים בהתנהלותם את המרחב הציבורי והיא תימשך ככל שתידרש", כך נמסר מהמשטרה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
[videopress eMYYnAYp]
מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 1

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button