צרכנות

כמה עובדות שלא ידעתם על פתח תקווה

נכון לסוף 2018, היו בפתח תקווה כ-250 אלף תושבים, מה שהופך את העיר לעיר החמישית בגודלה בישראל. כמו כן, פתח תקווה מתהדרת בגידול אוכלוסיה טבעי, דבר שעשוי להיות מוסבר בין היתר בזכות העובדה שהעיר נחשבת לאחת הערים המתפתחות בקצב המשמעותי ביותר בישראל ולא לחינם. הרי העיר קרובה מאוד לתל אביב מצד אחד, במרחק של כ-20 דקות בלבד. כמו כן, העיר מרושתת במגוון רחב של כבישים בתוכה וכן כבישים נוספים המחברים בינה ובין שאר חלקי המדינה.

כמו כן, עיריית פתח תקווה מתהדרת בהשקעה רבה בתושבים ובשנים האחרונות העיר נמצאת הן בתנופת פיתוח משמעותית הבאה לידי ביטוי למשל בכך שהעיר מחזיקה באחד ממספרי התלמידים בכיתה הנמוכים בישראל, כ-25 ילדים בכיתה בלבד. לכן, אין זה מפתיע גם שאוכלוסיה איכותית רבה עברה לעיר בשנים האחרונות, וזאת בזכות הקרבה למרכז, למוקדי בילוי רבים ולמרכזי תעסוקה ומסחר משמעותיים. יתרה מכך, בעיר עצמה ובסביבתה נמצאים אזורי תעסוקה רבים ומשמעותיים, שהובילו לתנופה משמעותית בתחום המשרדים להשכרה בפתח תקווה. כך, כאשר מצד אחד אוכלוסיה יותר ויותר איכותית התמקמה בעיר ובמקביל יותר ויותר חברות חיפשו ועדיין מחפשות משרדים להשכרה בפתח תקווה, אין ספק מדוע משרדים בפתח תקווה הפכו לאלמנט מבוקש מאוד עבור חברות רבות.

כך למשל, מלבד האוכלוסיה האיכותית עצמה שהתמקמה בעיר בשנים האחרונות ושואפת לעבוד קרוב לבית, גם עובדים רבים מאזורים אחרים בגוש דן, אזור התעסוקה המרכזי של ישראל החלו לגלות את האפשרות של עבודה בפתח תקווה, ובהתאם גם החברות בהן הם עובדים החלו לגלות שהשכרת משרדים בפתח תקווה אינה אפשרות כה רעה. אחרי הכל מה שטוב לאינטל למשל אמור להיות טוב לעוד חברות רבות אחרות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האפשרות של השכרת משרדים בפתח תקווה אינה כה רעה והופכת לפופולרית בקרב חברות רבות בין השאר בזכות העובדה שהעיר נהנית מהקמתן של תחנות רכבת בשטחה שתורמות ליכולתה של העיר להיות נגישה. כמו כן, מכיוון שעבור עובדים המתגוררים בתל אביב למשל, הנסיעה לפתח תקווה היא יחסית קצרה לאור הנסיעה "נגד" כיוון הפקקים, השכרת משרדים בפתח תקווה הפכה מסיבות אלו ליעד אטרקטיבי עבור חברות רבות.

יתרה מכך, גם עבור עובדים שאינם באים מתל אביב, ואפילו עבור חברות שעובדיהן מגיעים מאזורים מרוחקים יותר, אפילו ירושלים וחיפה איתור משרדים להשכרה בפתח תקווה מהווה אפשרות טובה במיוחד. זאת בין היתר בזכות נתיבי התחבורה והגישה שעוטפים את ירושלים, כגון כביש 4 ומחלף גהה. לכן, אין זה מפתיע שבעקבות תנופת הפיתוח בפתח תקווה, הכוללת השקעה בתושבי העיר ויצירת דרכי גישה איכותיות יותר ויותר אל העיר, השכרת משרדים בפתח תקווה, אופציה שהחלה להיות יותר ויותר פופולרית משנות ה-90, הפכה בשנים האחרונות לאחת האפשרויות המועדפות על חברות רבות.

Back to top button