מבזקים

אני שולמן – קבוצת העצמאים בפייסבוק שרוצה לעשות שינוי

למעלה מ 30 אלף בעלי עסקים קטנים ובינוניים בישראל כבר התקבצו בתוך שבוע לקבוצת הפייסבוק אני שולמן שנועדה לאגד עצמאיים בישראל ולשפר את מצבם של העסקים הקטנים והבינוניים.

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

עו"ד נועם קוריס – כותב בערוץ 7 על תביעה ייצוגית

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו”ד נועם קוריס – כותב במקור ראשון

עו"ד נועם קוריס כותב ב ערוץ 20

עו"ד נועם קוריס – סוגיות משפטיות ב – ישראל היום!

בקבוצת הפייסבוק הסבירו המייסדים ששולמן הוא למעשה מי שמשלם והעצמאיים והעסקים הקטנים בישראל הם אלו שמשלמים את מרבית המיסים ונושאים במירב הנטל.

לפי ויקפדיה, המילה שולמן  (גרמנית: Schulmann, אנגלית: Shulman) הוא שם משפחה יהודי-גרמני. מקור השם במילה ביידיש "שול" או "שיל", שפירושה בית כנסת, ומכאן שולמן הוא "איש בית הכנסת" במובן גבאי או רב. לפי דעה אחרת, "שול" הוא גרסה של השם שאול.

בקבוצת הפייסבוק המתעצמת מיום ליום מלינים בעלי העסקים על הגזירות השונות המוטלות חדשות לבקרים על המגזר העצמאי, למעלה מ 500 אלף עסקים קטנים בישראל והם ולטענתם ללא כל ייצוג בכנסת.

גזירת הפנסיה החדשה שהוטלה על כל העצמאיים בישראל בעת האחרונה, תשלומי הביטוח הלאומי המשמעותיים, האפליה נגד בעלי עסקים שאינם זכאים לדמי אבטלה ולחופשת לידה, זכויות העובדים השכירים הנוגסות מכיסם של המעסיקים, עלמות בנקים גבוהות, עמלות סליקת אשראי ללא כוח מיקוח ועד מיסי השילוט- אשר כאשר מדובר בעסק קטן- גם הם מכבידים למדי.

"אני שולמן ואני כבר לא לבד" היא סיסמאת הקמפיין שבחרו תמר בנין ואביר קרא ממייסדי הקבוצה, לדבריהם רק פעולה משותפת של כמה שיותר מתוך 540,000 בעלי העסקים בישראל תוכל להפחית את הנטל ולתקן את הבירוקרטיה המאיימת על קיומם של בעלי העסקים הקטנים בישראל.

לדברי מנהלי הקבוצה, היעד הקרוב הוא 100,000 חברים בקבוצת אני שולמן, "רק ככה נוכל לשנות" הם כותבים.

לדבריהם מספיק שכל אחד מה-30,000 חברים שהצטרפו בשבוע האחרון יזמין את כל החברים שלו (בממוצע 500 חברים) ושמתוכם רק 10 אחוז יאשרו הצטרפות – והנה לנו קבוצה של למעלה מ-500,000 איש. (שולמנים ובני משפחתם)

האם יש בשורה בקבוצה החדשה ובהתאגדות המיוחדת עוד יגידו הימים ובינתיים

קישור לקבוצת הפייסבוק אפשר למצוא כאן https://www.facebook.com/groups/399678184044892/

עו”ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות’ עורכי דין עוסק בייצוג משפטי ותביעות ייצוגיות מאז שנת 2004.

4 תגובות

  1. עושה רושם שאתם צוברים כוח כדי לחזק את החזקים. לא יהיה כוחי עמכם. אגו לא עושה טוב לחברה, רק לכיס של החמדנים כמוכם

  2. עייפתי מאוד ,אני מוכשר,אני בעל מקצוע רציני,אני נמרץ,אך במדינה שכל מה שהיא רואה בעצמאים,היא רואה מקור הכנסת מיסים,סחטנית,עד כדי התעללות באנשים,פקח עיריה בירושלים,רשם לי דוחות על שילוט במשך למעלה מ3 חודשים מידי יום,לא הצלחתי לעצור את הקצב שלו ומצאתי את עצמי חייב לעיריה למעלה מ100 אלף שח,על קנסות עבור שלט מסכן ודהוי שבקושי אפשר לקרוא מה כתוב עליו!!! עיריה אכזרית שלא רואה את האדם ממטר!!!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח