מבזקיםמשפטי/פלילי

יובל המבולבל בדמעות בבית המשפט: "מבקש סליחה על מה שעשיתי"

בבית משפט השלום בתל אביב התקיים הבוקר (שלישי) דיון בעניינו של כוכב הילדים יובל שם-טוב הידוע בכיניו "יובל המבולבל", לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון ב-6 אישומים בגין החזקת סם (קוקאין) לצריכה עצמית וגם שלא לצריכה עצמית.

בדיון הטיעונים לעונש, כוכב הילדים התנצל ואמר בדמעות "אני רוצה לנצל את הבמה הזאת ולבקש סליחה מההורים שלי ומהאישה שלי. אני רוצה לבקש סליחה מהילדים שלי ומהקהל שאני מהווה עבורו דוגמה. אני לוקח אחריות מלאה על מה שעשיתי". המשטרה ביקשה להטיל על שם-טוב מאסר על תנאי ומספר חודשי עבודות שירות.

בית המשפט המחוזי בתל אביב. צילום: חדשות MivzakLive

סנגורו ירון ברזילי ביקש לבטל את ההרשעה ולאמץ את המלצת שירות המבחן, לפיה יש להסתפק בעונש של שעות לתועלת הציבור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"היה היום טיעונים לעונש. המדינה ביקשה לגזור על יובל מספר חודשי מאסר שירוצו בדרך של עבודות שירות ואני ביקשתי מבית המשפט לבטל את ההרשעה ולהשית עליו צו מבחן ושירות לתועלת הציבור בהיקף נרחב." אמר בתום הדיון סנגורו עו"ד ירון ברזילי והוסיף כי "השלב הבא הוא פסק הדין ב-10 בנובמבר שבית משפט יחליט. יובל בהחלט מאוד נרגש, מאוד מצטער על מה שקרה. הביע סליחה בפני האנשים שהוא פגע בהם, הוריו ומשפחתו".

כתב האישום שהוגש בחודש ספטמבר בשנה שעברה, ייחס לשם-טוב שש עבירות של רכישת קוקאין לצריכה עצמית, וארבעה אישומים של רכישת קוקאין שלא לצריכה עצמית. בחודש מאי האחרון הגיע שם-טוב להסדר טיעון עם התביעה והוא הורשע רק בגין האישומים של רכישת הסם לצריכה עצמית.

בהודעת המשטרה לאחר מעצרו נמסר כי "בלשי המשטרה פשטו על דירה ברחוב קרליבך בת"א ועצרו שלושה חשודים ביניהם אח ואחות. מעצרו של החשוד המרכזי בן 28 הוארך ואילו שני החשודים האחרים שוחררו בתנאים מגבילים. בדירה נתפסו סמים מסוג חשיש וקוקאין וכן טלפונים סלולריים אשר ע"פ החשד שמשו את החשודים בסחר בסמים."

במשטרה אמרו כי מדובר בעשרות עסקאות סמים, לקונים בכל הארץ וכי מדובר בסמים מסוג קוקאין באיכות גבוהה ובמחיר של כ – 2000 ש"ח לגרם סם. המשטרה הצליחה לאתר ולחקור עשרות חשודים ברכישת הסם, ביניהם גם יובל המבולבל, חלקם ביצעו מספר רב של רכישות במספר הזדמנויות.

צילום: רפי דלויה וקבוצת מדיה הופ

בחודש יוני 2018 הוגש כתב אישום כנגד מאור עלל בן 28 מתל אביב בגין 53 עסקאות של מכירת סמים וניהול רשת סמים שממנה רכש כוכב הילדים את הקוקאין. על פי כתב האישום שם טוב רכש ממנו קוקאין ב-10 הזדמנויות שונות בסכום של כ-12 אלף שקלים.

בחקירתו אז אמר לחוקרים שם טוב: "אני מצטער על כל מה שאני עשיתי ומתחייב לא להתקרב לזה לעולם. אני את הלקח שלי למדתי".

Back to top button