צרכנות

מה ללמוד – לימודים עם התחייבות לעבודה

מה כדאי ללמוד היא אחת השאלות השכיחות בקרב צעירים המעוניינים לרכוש השכלה המאפשרת להם השתלב בתעשיית ההייטק ובעבודות אחרות. בחירת מקצוע לחיים אינה דבר של מה בכך, לכן רבים מתלבטים במשך זמן מה לגבי מה ללמוד, ויש המתקשים להחליט, לכן כדאי לדעת שאפשר לקבל סיוע מקצועי על ידי יועצי לימודים מנוסים במכללת האקריו, ויש גם מבחני ומרכזי הכוונה המייעצים לגבי בחירת מסלול הלימודים.

אם גם אתם מתקשים לקבל החלטה מה ללמוד, איזה מקצוע מתאים לכם, איזה מסלול לימודים נחשב ליוקרתי ומעניין, ואיך לבחור מוסד לימודים, כדאי לכם להתחיל לקרוא מידע רלוונטי באינטרנט ולגלוש באתרים של מכללות מובילות. אם אתם רוצים לדעת מה כדאי לכם ללמוד עליכם להתייחס גם לאפשרויות התעסוקה אחרי הלימודים, זהו אחד הקריטריונים החשובים כאשר בוחרים מה כדאי ללמוד והיכן.

סקר שוק מקיף

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אין למהר ולבצע הרשמה למסלול לימודים זה או אחר, עליכם להיאזר בסבלנות, לערוך סקר שוק מקיף, לקרוא על מסלולי לימוד שונים, להתייעץ עם הסביבה הקרובה ולקרוא כתבות על שוק התעסוקה העתידי. כיום, רוב הצעירים מעוניינים לעבוד בהייטק בגלל סביבת העבודה המתקדמת, האווירה הצעירה, אפשרויות הקידום וכמובן בגלל התנאים המעולים. יחד עם זאת, גם אם אתם מעניינים לעבוד בהייטק יש לכם מגוון קורסים ואפשרויות, לכן הבחירה אינה קלה.

למעשה, כשבוחרים מה והיכן ללמוד יש להתייחס לגורמים חשובים שונים כגון:

·         לימודי תעודה או תואר אקדמי.

·         תכני לימוד המתאימים לדרישות שוק העבודה.

·         משך הלימודים.

·         עלות הלימודים לשנה או עלות הקורס.

·         מרצים בעלי ידע מקיף וניסיון מקצועי.

·         מיקום המכללה ונוחות ההגעה אליה.

·         ציוד טכני, רמת תחזוקה וניקיון וכדומה.

·         תכני לימוד הכוללים הכשרה מעשית ולא רק ידע תיאורטי.

·         הכנה לקראת הקריירה.

·         התחייבות המכללה לעבודה בסוף הקורס.

במציאות של היום יש תחרות גבוהה על כל משרה פנויה, גם בהייטק. לכן, עוד לפני שמחליטים מה ואיפה ללמוד כדאי לבחור מסלול לימודים שמכין אתכם לקריירה ומעניק לכם את כל הידע התיאורטי והמעשי הנדרש לעבודה. כך לדוגמה, במכללת האקריו מלמדים קורסים שונים שתוכננו בהתאמה לדרישות השוק המשתנות ולצורכי המעסיקים. לכן, כאשר שואלים מה כדאי ללמוד התשובה די ברורה, ורבים בוחרים ללמוד את מקצועות ההייטק בגלל הקריירה המובטחת והתנאים האטרקטיביים, ומסיבות נוספות.

לצאת לשוק התעסוקה עם ביטחון

צעירים רבים בארץ מודעים לכך שהשכלה נחוצה כדי לפתח קריירה ועל מנת להצליח בחיים. יחד עם זאת יש בישראל עשרות אלפי אקדמאים שאינם עובדים בתחום אותו למדו, לעיתים בגלל קושי למצוא עבודה בתחום. אגב, אחת הסיבות שרוב הצעירים רוצים ללמוד את מקצועות ההייטק היא בגלל הביטחון התעסוקתי והדרישה הגבוהה לאנשי מקצוע במגוון תחומים רלוונטיים, למשל מומחי סייבר ואבטחת מידע, מנהלי שיווק בדיגיטל, מתכנתים, בוני ומפתח אתרים, גרפיקאים ועוד.

מכללת Hackeru מציעה לכל מי שמתלבט מה ללמוד להגיע לפגישה עם יועץ לימודים, לבחור קורס מקצועי בתחום ההייטק, ובסיום הלימודים המכללה מסייעת לבוגרים למצוא עבודה. חשוב לציין כי המכללה מתחייבת להשמה בסוף הלימודים לכל הסטודנטים.

Back to top button