חדשות הארץמבזקים

חייל צה"ל שנעדר אליעזר אשכנזי מכפר סבא אותר ללא רוח חיים

לאחר שעות של חיפושים אחר חייל צה"ל אליעזר אשכנזי בן 20 מכפר סבא שנעדר אמש מביתו הוא אותר לפני זמן קצר (שני) כשהוא ללא רוח חיים בשטח סמוך לכביש 531 מכפר סבא להוד השרון.

אתמול כזכור, פרסמה המשטרה הודעה בדבר היעדרותו לאחר שנראה לאחרונה סמוך לביתו שברחוב סוקולוב בכפר סבא כשהוא לבוש מדי צה"ל ומאז נעלמו עקבותיו.

מהחיפושים אמש. צילום: דוברות יכ"ל
מהחיפושים אמש. צילום: דוברות יכ"ל

כוחות גדולים של משטרה ויחידות לאיתור נעדרים ובהם יחידת יכ"ל ויחידת עוקץ של צה"ל ערכו במהלך הלילה והבוקר סריקות נרחבות והוקם חמ"ל מיוחד ע"י עיריית כפר סבא לצורך תיאום וניהול החיפושים אחריו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מהחיפושים אמש. צילום: דוברות יכ"ל
מהחיפושים אמש. צילום: דוברות יכ"ל

החשש לשלומו התגבר ככל שהשעות חלפו זאת לאחר שבאופן חריג החייל לא הגיע לבסיס. אליעזר היה משרת כשנתיים בצה"ל ומעולם לא נעדר או נפקד.

בהודעת יחידת יכ"ל נמסר: "בצער רב וביגון קודר לאחר חיפושים נרחבים ומאמצים כבירים ע"י כלבני יכ"ל ויחידות נוספות במהלך היממה האחרונה בעומק השטח והסבך באזור כפר סבא והסביבה אחר החייל אליעזר אשכנזי בן 20, לצערנו הנ"ל אותר בשעה האחרונה ללא רוח חיים."

הודעה נמסרה למשפחתו וצוותי זק"א בדרכם לטיפול בכבוד המת.

המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

אליעזר אשכנזי ז"ל

20 תגובות

  1. כמה עצוב חבל על הבחור הצעיר והוא רק היה בתחילת הדרך של החיים. יהי זכרו ברוך לעד!

  2. במדינה שלנו יש מתחים וקושי רב לשרוד.גם בצבא וגם באזרחות.וכול הפוליטקים עושים לשלהם בילבד.מדינה מושחתת מהיסוד שלה מקום המדינה.ת.נ.צ.ב.ה. של החייל וניחומים למישפחתו.לצערנו המדינה קורסת והולכת לאיבדון.זו מדינה לעשירים בילבד

  3. מה לא ברור,?? סיבות אישיות.כך רשום..לא רצח ולא תאונה.אבל המשפחה רוצה להיות עם עצמה.וזה כל כך מובן.🙏

  4. כמה כואב לי הלב עליך…ואיני מכירה אותך..
    כואב לי מה שעבר עליך..בפנים..ההחלטה הזו……לחדול……או…
    יהי זכרך ברןך.ונשמתך עדן.🙏🌹

  5. לגלות את הסיבה ואם נרצח עיי מחבלים לרדוף אותם עד חורמה לעשות להם כאשר עשו להרוג את כל בני משפחותיהם מיד להרוס את ביתם לשבור לנתוץ לשרוף להשמיד ולאבד את כל הפלסטינאצים

  6. עצוב מאוד שחייל יוצא לבסיס, ומת בדרכו לבסיס בשעה חמש בבוקר.
    המחלצים שהגיעו ,(לאחר 24 שעות היעדרות) גילו ביחד עם כלביהם את גופתו של החייל בכביש המוביל מכפר-סבא להוד השרון.
    בצה"ל פתחו בחקירה.
    יש לי תחושה של תאונת פגע וברח בכביש בו הלך לפנות בוקר כשעדיין בחוץ חשוך.

  7. חבר׳ה תגלו איפוק וסבלנות, לא לעשות ספקולציות, לא לצאת בהצהרות. לבטח יפרסמו בהמשך את הסיבות והנסיבות, תכבדו אותו ואת משפחתו – ובעיקר את עצמכם!!!

  8. מרבית בני האדם , מתמודדים עם קשיים רבים , ושורדים בגלל השקפות עולם חיוביות , באופן זה שבזמנים קשים , רואים גם את הצד החיובי שבחיים , וחבל על המקרים ששוקעים ביאוש , ולא מצליחים לעבור גם את התקופות הקשות .

Back to top button