חדשות הארץמבזקים

פורסם שם רוכב הקורקינט בן ה-15 שנהרג מפגיעת רכב באשדוד

הערב (שבת) הותר לפרסום כי הנער בן ה-15 שנהרג אתמול בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה בצומת הרחובות ויצמן ומורדי הגטאות באשקלון הוא ניסים יונתנוב.

התאונה המחרידה התרחשה אמש בשעה 16:34 כאשר רכב פרטי פגע בניסים כשרכב על קורקינט חשמלי. חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו אותו בזירת התאונה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה קשה מאוד, וביצעו בו פעולות החייאה. הוא פונה לבית החולים אסותא בעיר כשהוא מורדם ומונשם, שם נקבע מותו.

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א אליעזר שליסר, סיפר: "על הכביש שכב הנער לצד הקורקינט החשמלי עליו נסע. הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, הרדמנו והנשמנו אותו, ופינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מד"א

ניסים ז"ל למד בכיתה י' בבית הספר מקיף א' באשדוד. הוא היה בן הזקונים של דורה וגבריאל והותיר אחריו עוד שלושה אחים שגדולים ממנו.

שירה אוחיון מורתו של ניסים הביע צער עמוק על מותו וכתבה: "איזה בוקר עצוב. השמיים בוכים. כאב ההכרה בבשורה המרה מכה בחזה. הגורל המתעתע צוחק לנו בפנים. מעולם לא חשתי כשל חינוכי כה גדול. למה אנחנו לא מצליחים להגן על חיי ילדינו?" שירה הוסיפה: "אני שנה שלמה עבדתי איתו על המחקר שעשה לי על סכנות האופניים החשמליות . איזה ילד".

במשטרת ישראל ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה ונהג הרכב החשוד, תושב העיר בשנות ה-40 לחייו מסר את גרסתו לבוחני התנועה.

מתחילת השנה נהרגו 271 בני אדם בתאונות דרכים, 15 מהם רוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים.

מועד הלווייתו של ניסים יונתנוב ז"ל טרם נקבע.

ניסים יונתנוב ז"ל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח