מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לחיסול בעכו: בן 36 נורה למוות ע"י רעול פנים – צפו בתיעוד

היום (חמישי) אחר הצהריים נורה גבר כבן 36 ברחוב הארבעה בעכו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי ופינו אותו במצב קשה למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

חובש רפואת חירום במד"א פיראס רייס ופראמדיק מד"א מיכאל בביונשיב סיפרו: "במקום הייתה המולה רבה. גבר כבן 36 שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל ממספר מפצעי ירי בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים והתחלנו בפינוי מהיר לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי שכלל חבישות, מתן נוזלים ומשככי כאבים."

מבית החולים נמסר לפני דקות אחדות כי נקבע מותו של הגבר שנורה. "נקבע מותו של תושב עכו בן 36, שהובא למרכז הרפואי. הפצוע הגיע במצב אנוש, עם חבלת ראש, פציעות חזה וגפיים, ולאחר טיפול בחדר ההלם וצילום הדמיה, הוכנס לחדר הניתוחים, אלא שמצבו הידרדר והרופאים נאלצו לקבוע את מותו. המרכז הרפואי לגליל משתתף בצער המשפחה" נמסר בהודעת בית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

בסרטון שעלה לרשתות החברתיות ניתן לראות בתיעוד של האירוע רכב בצבע כחול שנעצר באמצע הכביש ברחוב הארבעה בעכו וממנו יורד מהמושב האחורי גבר רעול פנים כשהוא חמוש. הוא רץ לעבר הקורבן ומבצע ירי. אדם נוסף יוצא מהרכב מרים חפץ שנמצא על הכביש ואז השניים נכנסים בחזרה לרכב והם עוזבים את המקום. עוברי אורח שהיו עדים לאירוע מיהרו לסייע לפצוע והזעיקו את כוחות ההצלה.

כוחות משטרה שהוזעקו לזירת האירוע פתחו בסריקות אחר החשודים וחוקרי זיהוי פלילי אספו ממצאים בזירה.

הרקע ככל הנראה פלילי ונפתחה חקירה לבירור הנסיבות.

———–

* בכתבה זו שולבו חומרים שהופצו ברשת האינטרנט וכל ניסיון לאתר את בעל הזכויות עלו בתוהו. השימוש בחומרים נעשה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אם את/ה בעל הזכויות של המדיה או שידוע לך למי שייכות הזכויות – צרו עמנו קשר כאן

Back to top button