חדשות הארץמבזקים

צפו: "צוות ביבי" חוגגים לראש הממשלה נתניהו יום הולדת 70

חברי "צוות ביבי", הצוות עליו פיקד רה"מ נתניהו כששירת כמפקד בסיירת מטכ"ל, מציינים הערב (שלישי) 50 שנה לצוות וכן חוגגים לראש הממשלה יום הולדת 70.

צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: קובי גדעון, לע"מ

המפגש התקיים במבצר צלבני בכוכב הרוחות, בו התקיים לפני 50 שנה תרגיל מסכם של סיירת מטכ"ל בהשתתפות צוות ביבי. במסגרת המפגש, העניקו הרעיות לכל אחד מחברי הצוות מגן מיוחד עם הקדשה. על המגן של ראש הממשלה נכתב: "לביבי, לציון 50 שנה לגיוס ליחידה. מחייליך בצוות ביבי נתניהו. קיץ 1969 – קיץ 1972".

צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה נתניהו אמר: "לפני 50 שנה, במבואות הדרומיים של עפולה, קיבלתי את הנערים האלה – הם לא השתנו הרבה, אני חייב להגיד. צעדנו 120 קילומטר כדי להגיע ליחידה. התחלנו מסע ארוך של אימונים לקראת המשימות החשובות שביצענו כצוות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לצוות קראו "צוות ביבי". זה היה צוות יוצא מן הכלל, עם דבקות במשימה ודבקות אחד בשני. חסרים לנו שניים כאן, את אודי ואת אורי שנפטרו, אבל הלכידות נשמרה במהלך השנים. הדבקות הזאת, החברות הזאת, הרעות הזאת, היא יוצאת מן הכלל."

עוד הוסיף נתניהו, "הייתי שמח אם הייתי יכול לספר לכם כל מה שעשינו. אבל פה, במקום הזה, בכוכב הרוחות, היה סיום של תרגיל חשוב, שלקח כמה ימים. הם ביצעו כל מיני משימות והגיעו הנה לנקודה הזאת, ופה הם קיבלו את סמל היחידה.

אני רוצה להגיד שזכיתי שהיו לי חיילים כאלה, זכיתי ששמרנו את הקשר הזה. קשר מיוחד מאוד, חזק מאוד. אני יכול רק לברך את עצמנו, שניפגש כאן גם עוד 50 שנה".

צילום: קובי גדעון, לע"מ

2 תגובות

  1. ביבי מלך מלך מלך .4 רמטכלים מנסים לעשות הפיכה בעם שלנו.לצערי חצי מהעם דפוק כל פעם בוחר מיפלגות מרכז שנעלמות בזו אחר זו "מיפלגות אופנה חד עונתיות" כמו כחול לבן חום שחור.ואחרי זה בוכים למה אין כסף לחולים .למיטות לחנוך .חצי עם דפוק !!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח