מבזקיםמשפטי/פלילי

תינוקת נחבלה בראשה ונפצעה קשה, הוריה וערבי מהשטחים נעצרו

בפעילות חקירתית מהירה נעצר על ידי משטרת ישראל תושב שטחים שעל פי החשד מעורב בגרימת חבלה קשה בפעוטה תושבת אשקלון. חקירת המשטרה נמשכת.

בהמשך לדיווח מהבוקר על פעוטה כבת 10 חודשים שפונתה הלילה (שני) לטיפול רפואי בבית החולים כשהיא במצב קשה, ובעקבות המקרה נעצרה אמה (22) של הפעוטה ואביה הביולוגי לחקירה, בשעה האחרונה במסגרת חקירה מאומצת ומהירה אותר תושב חברון בשנות ה-20 לחייו שעל פי החשד מעורב במקרה.

במסגרת פעולות החקירה עלה כי החשוד שהה טרם הדיווח על המקרה יחד עם הפעוטה ומיד שדווח אודות המקרה, עזב החשוד את המקום ובהמשך היום עזב אף את העיר אשקלון לכיוון השטחים. אך הודות לפעולות מהירות, כאמור, אותר ונעצר סמוך לצומת פלוגות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האם סיפרה למקורביה כי אינה יודעת מה קרה. לדבריה היא השאירה את התינוקת כשהיא בריאה עם הידיד (החשוד שנעצר, תושב חברון) ויצאה להיפגש עם חברים בבאר שבע.

החשוד הועבר לחקירה במשטרה שממשיכה בחקירת המקרה בה עד כה נעצרו 3 חשודים (האם, האב הביולוגי ותושב השטחים).

מצבה של התינוקת עדיין קשה מאוד והיא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהיא סובלת מחבלת ראש.

אילוסטרציה. קרדיט: pexels

3 תגובות

  1. איזה חוסר אחריות תינוקת מיסכנה שמשלמת על זה שאמא שלה רצתה לבלות עם חברים , באיזה מחיר?? מי משאיר תינוקת עם גבר זר ועוד כזה שלא ברור לך מה עומד מאחוריו , את אמא תתעוררי על החיים שלך ותקדישי אותם לבת שלך וכן גם בויתור על פגישה עם חברים , רפואה שלמה לקטנטונת העיקר

  2. נכון יהיה מצד רשויות הרווחה במדינה , שיסבירו לצעירות היהודיות , מה צפוי להן, כאשר הן מקיימות קשרים עים ערבים .

  3. מה לא עושים בשביל מנת סםמזדיינים עם ערבי , עושים לו משלוחים ומוכרים תינוקות , כנראה

Back to top button