מבזקיםתאונות דרכים

שני צעירים נפצעו קשה בתאונת דרכים בכביש 60

היום (רביעי) לפנות בוקר אירעה תאונת דרכים קשה בין רכב ומשאית בכביש 60 בצומת אל ח'דר, בין המנהרות בדרום ירושלים.

שלושה צוותי לוחמי אש מתחנות ירושלים פעלו בזירת התאונה באמצעות כלי חילוץ ייעודיים לחילוץ שני לכודים מהרכב, בהם גבר כבן 30 במצב קשה מאוד והעבירו אותם לטיפול רפואי של אנשי הרפואה אשר העבירו אותם להמשך טיפול רפואי בבית החולים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לארבעה פצועים. לאחר הטיפול בשטח פונו שני צעירים בשנות ה 20 במצב קשה לאחר שחולצו מהרכב הפרטי ועוד שניים קל מהמשאית לבית החולים שערי צדק בירושלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיק מד"א אהרון אדלר סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי שנפגע בצד של הנוסע. נהג הרכב חולץ ראשון כשהוא סובל מחבלת ראש קשה ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים. הנוסע שישב לידו היה לכוד גם כן ובמקביל לפעולות המורכבות של החילוץ ויחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל ניתוח שטח חירום בחזה ומתן מרכיבי דם על מנת לייצב את מצבו. מיד כשהתאפשר הוא הועבר לניידת טיפול נמרץ ופונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה. 2 נוסעי המשאית שהתהלכו בזירה נבדקו בשטח ופונו במצב קל לבית החולים."

כביש המנהרות נחסם בעקבות התאונה ובוחני אגף התנועה של משטרת ישראל חוקרים את הנסיבות. בסיום טיפול הכוחות בשטח נפתח הכביש לתנועה מחדש.

תאונת דרכים קשה בכביש 60. צילום: ללא קרדיט
תאונת דרכים קשה בכביש 60. צילום: ללא קרדיט
תאונת דרכים קשה בכביש 60. צילום: ללא קרדיט
תאונת דרכים קשה בכביש 60. צילום: ללא קרדיט
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח