בריאותמבזקיםמומלצים

איך להתמודד עם פצעים על עור הפנים

פצעים על עור הפנים פוגעים בדימוי ובביטחון העצמי, אבל יש מה לעשות כדי להתמודד ולהעלים אותם. החל מביקור אצל קוסמטיקאית ועד התייעצות עם רופא ומריחת מייק אפ – הנה כל מה שכדאי לדעת

גברים ונשים בטווח רחב של גילאים נמצאים בסיכון לסבול מהופעת פצעים על עור הפנים. מלבד הפגיעה בביטחון ובדימוי העצמי, פצעים כאלה עלולים להחמיר אם לא מטפלים בהם. אז איך מתמודדים עם הבעיה? הנה 3 שיטות שלכל אחת מהן יתרונות אחרים:

  1. לעבור טיפולי קוסמטיקה מתאימים

אחת המטרות העיקריות של טיפולי קוסמטיקה היא לסייע לגברים ולנשים להתמודד עם פצעים על עור הפנים. הדוגמא הקלאסית לכך היא ניקוי עור שמבוצע אצל אנשים שסובלים מאקנה, אך יש עוד המון טיפולים שכדאי להכיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טיפולי פילינג למשל יאפשרו לחדש את שכבת העור ולעודד תאים חדשים להחליף את התאים המתים. לעומתם, טיפולי מזותרפיה ינטרלו הזעה ממקומות ספציפיים וכך ימנעו גם את הפצעים שנוצרים בעקבותיה. חוץ מזה, ישנם תכשירי קוסמטיקה שנמכרים בחנויות ומאפשרים לנסות להתמודד עם פצעים על עור הפנים בשיטת "עשה זאת בעצמך".

  1. להתייעץ עם רופא

יש מקרים שבהם פצעים על עור הפנים מעידים על בעיה בריאותית חמורה יותר. בנסיבות כאלה, ייתכן והפצעים הם רק הסימפטום של מחלה שדורשת התייעצות עם רופא. אם לא בטוחים לגבי הצורך במעורבות של רופא מומחה, אפשר להתחיל בתיאום פגישה מול רופא המשפחה ולבקש ממנו הפניה רלוונטית.

רוב ההפניות של רופא המשפחה על רקע פצעים על עור הפנים הן כמובן לרופא עור. במהלך פגישה עם רופא עור, כדאי לנצל את ההזדמנות ולספק כמה שיותר פרטים: מתי הפצעים התחילו, מתי הם מחמירים ומה קורה אצל שאר בני המשפחה. בטווח הארוך, זה המידע שיכול לסייע להתאים את הטיפול הרפואי האפקטיבי ביותר.

  1. להשתמש במייק אפ

עד שהטיפולים המומלצים על ידי אנשי מקצוע ישיגו תוצאות, אפשר בינתיים לצאת מהבית עם מייק אפ להסוואת הפצעים. היתרון הוא שיש תכשירי מייק אפ בעלי ערך בריאותי לא פחות מאשר אסתטי ושבהם אפשר להשתמש גם כדי להאיץ את קצב חידוש התאים. בנוסף, תכשירי מייק אפ מגיעים על ספקטרום רחב של גוונים וקל להיעזר בהם להשגת מראה רענן וחיוני.

את המייק אפ בוחרים לפי מצב וסוג עור הפנים. בשלב הראשון, כדאי להשוות בין מוצרים לעור יבש, לח או מעורב ולקרוא היטב את הנחיות היצרן המופיעות על גבי האריזה. בשלב השני, אפשר לנסות שכבת מייק אפ עדינה על האזור שבו יש פצעים כדי לוודא שלא מופיעה תגובה אלרגית. לבסוף, כל שנותר הוא לשלב את המייק אפ עם שאר תכשירי האיפור ולהמשיך להתמודד עם הפצעים בלי לספוג פגיעה בביטחון ובדימוי העצמי.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח