מבזקיםמומלצים

רגע אחרי הקיץ – כך תשמרי על המראה השזוף

מראה שזוף הוא ללא ספק אחד הסגנונות הנחשקים ביותר אצל נשים בכל הגילאים. לנו בישראל יש את הפריבילגיה להיראות שזופות גם בצורה טבעית, אך מכאן עולה גם השאלה מה כדאי לעשות אחרי שהקיץ נגמר.

אז במיוחד לכבוד תקופת הסתיו וכהכנה לחורף שעוד יגיע, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על המראה השזוף:

  1. השתמשי בברונזר כהה ב-2 טונים יותר מגוון העור

הטיפ הכי פרקטי להשגת מראה שזוף במהירות וביעילות הוא להשתמש בברונזר שכהה ב-2 טונים יותר מאשר גוון העור הטבעי. אם רוצים שהברונזר יחזיק מעמד גם כשיוצאים מהבית, צריך לבחור ברונזר נוזלי שיעניק עומק ויהיה עמיד. מנגד, כדאי להימנע מברונזרים בצבע כתום כי הם יוצרים מראה לא טבעי וגם לא ממש מחמיא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

את הברונזר עדיף למרוח באור יום ולבנות אותו שכבה אחר שכבה. כאן המקום להזכיר את ההבדל בין ברונזר לקונטור, כי הקונטור משמש לגווני אפור-חום מדויקים – בעוד הברונזר נועד לצרכי שיזוף והוא נמרח בצורה יותר מפוזרת ורכה.

  1. דעי איפה למקם את הסומק

סומק הוא חלק בלתי נפרד מכל תיק איפור וטיפוח לכל אורך השנה, אך מסתבר שיש לו תפקיד עוד יותר מיוחד במהלך הסתיו והחורף. אם את רוצה לשמור על המראה השזוף שלך, כדאי לדעת איך למקם את הסומק וכיצד למרוח אותו.

קודם כל, את הסומק להשגת מראה שזוף מניחים על כל שטח עצם הלחי ולא רק על תפוחי הלחיים. שנית, יש לשמור על מריחה בתנועות ישרות מעצם הלחי כלפי מטה וליצור מראה סמוק שדומה להסמקה הטבעית שמתקבלת אחרי שיזוף ממושך. אם כל זה נראה לך מורכב, כל שעלייך לנסות הוא לתרגל את הטכניקה 2-3 פעמים ולצאת החוצה עם מראה טבעי ורענן גם בימים קרים וסגריריים.

  1. השלימי את המראה עם תכשיר שיזוף

משזפים מגיעים בתצורה של קרמים וספריי ואפשר להשתמש בהם על מנת להשלים את המראה הרצוי בשאר אזורי הגוף. אחרי שתשקיעי בעור הפנים ותשיגי את הגוון שחיפשת, תגלי שאת רוצה לשמור על גוון אחיד גם באזור המחשוף, הידיים או הרגליים. בדיוק כאן נכנסים לתמונה היתרונות של משזפים לשימוש עצמי והאפשרות לשלוף אותם ישירות ממדפי הקוסמטיקה.

ספריי או קרם לשיזוף עצמי של הפנים והגוף בוחרים לפי סוג העור. כאן באים לידי ביטוי ההבדלים בין עור יבש, לח או מעורב וכדאי גם להתאים את הגוון לסגנון האיפור המועדף. בנוסף,  אפשר להשתמש בספריי או בקרם כדי להפחית מראה צלוליטיס ולהסתיר פגמים בעור.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח