מבזקיםמשפטי/פלילי

בן 55 נפצע בינוני ו-5 נפצעו קל בקטטה המונית ברהט, בן 25 נעצר

אתמול (שישי) בערב פרצה קטטה רבת משתתפים ברחוב סלאח א דין ברהט. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ופעלו להשליט סדר.

במקביל התקבל דיווח על הגעת 5 פצועים קל, בהם 3 קטינים לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. במהלך הלילה פעלו כוחות משטרה רבים ומגוונים בחיפושים לאיתור חשודים, וחקירת האירוע.

כהמשך לקטטה, הבוקר נורה בשכונה 32 ברהט, גבר כבן 55. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא במצב בינוני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפעילות משטרתית נחושה וכחלק מההערכות המשטרתית נודעה זהותו של החשוד ובתום חיפושים תוך הפעלת מיטב האמצעים נעצר תושב רהט כבן 25.

"אנו עדים לכך כי אירועי הירי המתרחשים לעיתים קרובות ביישובי החברה הערבית בישראל רובם על רקע סכסוך פנימי הגולש לאלימות. בצד זאת פועלת המשטרה לילות כימים בנחישות להפסקתם תוך הקצאת מיטב ומירב הכוחות והמשאבים תוך חקירתם. משטרת ישראל תמשיך להאבק בפשיעה החמורה על כל גווניה תוך כוונה למיצוי חקירתי והרחקתם של החשודים המעורבים מהמרחב הציבורי והכל למען האזרח הנורמטיבי שומר החוק", כך נמסר מהמשטרה.

———–

* בכתבה זו שולבו חומרים שהופצו ברשת האינטרנט וכל ניסיון לאתר את בעל הזכויות עלו בתוהו. השימוש בחומרים נעשה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אם את/ה בעל הזכויות של המדיה או שידוע לך למי שייכות הזכויות – צרו עמנו קשר כאן

Back to top button