מבזקיםפוליטי / מדיני

גדעון סער: "איש אינו כופר בתפקידו של נתניהו כיו"ר הליכוד"

ח"כ גדעון סער מהליכוד אמר הערב (שבת) כי "כינוס המרכז אינו נחוץ. איש אינו כופר בתפקידו של ראש הממשלה כיו"ר הליכוד. כשתהיה התמודדות על הנהגת התנועה – כפי שיזם לפני ימים ספורים ראש הממשלה עצמו – אני אתמודד."

7 תגובות

  1. נכון אני מפחד…מי לא מבין כולם מפחדים שלטון כמו טהרן ….אסור להמשיך עם ביבי…גמרו אותו ואנחנו את עצמנו…..גם אני יתמודד לראשות….ועוד רבים וטובים…אבל עכשיו כולנו מפחדים…גם גדעון סער מפחדדד…בלי סיפורים ביבי גמר מזמן את הסוס עכשיו זה כבר אסון אז יאלה הביתה

  2. מענין מי החכ לשעבר הבלתי רצוי שאנו מתפקדי הליכוד הורדנו אותו …
    זה בטח כואב לך אזי יש כדורים שיעזרו לך ,
    תוכל בעזרתם להשכיח את כאביך ואת הזיותיך !!!
    הליכוד רק עולה ועולה כל עוד מר נתניהו יו"ר הליכוד , לך כך כדורים זה גם גורם להתפקחות

  3. אני אולי לא ביבי אבל את בטוח לא מדוייקת ואפילו כותבת על גבול הסילוף…רוה"מ שאינו מתפקד עם ולמרות כל הבעיות האישיות/חשד בפלילים וכו' אין אף פוליטיקאי שיכול לומר זאת ובאמת להתכוון לזה, הכל נאמר לצרכי תעמולה. אין ולא היה מנהיג, נשיא, ראש ממשלה, שר או ח"כ שהצליח להתמודד ועדיין למלא תפקידו בלחצים שכאלו. לנושא נוסף את כותבת וכנראה גם מתכוונת ומפלגת באמירות "אתם… ואתם… ואתם" מה קרה לאנחנו? מה קרה? אני בטוח שאם אשאל אותך על דמוקרטיה וערכים את תצטייני בתשובתך כי היא נכונה, אז מה קרה ל" אנחנו" כעם כמדינה דמוקרטית? כמדינת כל אזרחיה, כמדינה שיוויונית?
    לסיכום יקירתי, אולי לא ממש התכוונת אבל לכל תגובה בסגנון הזה ישנה השפעה שבסופו של תהליך רק מרחיקה אותך ואותנו מהמטרות האמיתיות שלך ושלנו, של כולנו בארץ הזו. די לשנאה, להתרסה, לספינים, לשטיקים. זו העת לשינוי, לאהבה לאחדות של עמנו ושל כל אזרחיה של מדינתנו.
    שתהיה לך ולכל ישראל, שנה טובה וגמר חתימה טובה.

  4. כל עוד נתניהו ושרה ימשיכו לעמוד בראש מפלגת הליכוד מעמד מיפלגה נהדרת זו תדעך. מעולם לא היה ראש ממשלה נשיא או כל נבחר ציבור שכל מי שעבד עימו לאורך שנים מתעב אותו. המצב הביטחוני כהמסוכן והחמור מאז מלחמת השיחרור
    בצפון ובעזה הינו פרי באושים של נתניהו והרמטכל לשעבר איעזנקוט שנבחר כמו ראפול בזמנו בגלל היותו בעל אינטלגנציה נמוכה .

  5. ממה שפני הסלע פוחדים? מצילו של חשוד ? למה מה יעשו השאר, יטרפו אותם?
    ראש ממשלה שכבר שנים לא מתפקד, אלא רק להצילו מהכלא, מחזיק אותנו בביצים? בושה וחרפה, צריך להעיף אותו לעזזאל,
    דברי ימי העשור האחרון נחקקים בדפי ההסטוריה העלובה שלכם, אתם היחידים שאחראים למעמד בלתי נתפס זה של עברינות, פחד, היסטריה, קומבינות, כל מה שאינו חוקי, אתם נושאים באשמה.
    סער האויל . והנאשם מתכנן עוד לנעול אתכם, כמו מפגרים שאין לסמוך עליהם. ועוד אומרים נגמר הפוץ(ץ')
    היו כמה אצלכם שאמרו שיתמכו רק עד שלא יגיע ל 61
    אתם עלובים. אבל את זה אתם כבר יודעים,
    וידע הנאשם נפש בהמתו!

Back to top button