מבזקיםפוליטי / מדיני

שלח: "אל תאמינו להפחדות של נתניהו. הכל אצלו פוליטי"

ח"כ עפר שלח, מסיעת כחול לבן טוען כי ראש הממשלה נתניהו עושה שימוש ציני בעניינים ביטחוניים על מנת לקדם את צרכיו הפולטים ואמר "‏אל תאמינו להפחדות של נתניהו. הכל אצלו פוליטי"

לדברי ח"כ שלח, "‏אין ציניקן גדול מנתניהו כשזה מגיע לשימוש בענייני ביטחון לצרכים פוליטיים. שנתיים שהוא מדבר על הצורך להגדיל את תקציב הביטחון, ולא עשה כלום. ‏ואיפה היה מצב החירום הזה עד הבחירות, כשהתנגד לאחדות? ‏אל תאמינו להפחדות שלו. הכל אצלו פוליטי, הכל ביבי"

כזכור, בדברים שנשא ראש הממשלה נתניהו בישיבת הפתיחה של הכנסת ה-22 אמר כי "מדינת ישראל ניצבת בפני אתגר ביטחוני ענק שהולך ומתעצם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

27 תגובות

  1. יצחק אתה מנפגעי ביבי לכן אני סולח לך על האמירות שלך אבל אני צריך להזכיר לך שלמדינת ישראל אין מלך ולא חשוב כמה נפלא ביבי בעיניך מעל 10+ שנות שילטון גרמו לביבי לחשוב שניתנה לו המלוכה אבל הסוף יגיע בקרוב גם אם נעשו דברים טובים ע״י ביבי

  2. ההשתלחות שלך נובעת אך ורק מההתדרדרות המוסרית הענקית של ביבי וההסתה הפרועה שלו. הרבה נפגעים מכשרונו הנלוז הזה גם את בדברי ההבל הללו

  3. אני לא מודאגת מהמצב הביטחוני. אני מודאגת ביבי נתניהו. שכול פעם שקורה משהו .והוא בצרות.
    הוא מבהיל את המדינה
    זה היה בנאום שלו באום. עם הגרפים שלו. ועכשיו שהוא בתוך סחרחורת
    מכניס את כול המדינה לבלגן. שלו. ומבהיל שעוד מעט אירן בת"א. די לא קונים את זה

  4. העם הרוב יורק בך בפרצוף ואתה חושב שזה גשם!!!
    לא יהי לנו מנהיג ענק מבריק ומבטיח את
    נצח ישראל לעולמים!!!

  5. עופר שלח!!! כמה אתה רע כמה!!!
    בחלום הכי טוב שלך לא ראית אדם כמו נתניהו!!!
    אתה בושה לנו שאתה מעז לדבר ככה על ראש הממשלה של כולנו!!!
    עוד נתניהו יימשיך לראשות הממשלה ואתה תיהי בתחתית הסולם!!!
    עוד תראה כמה אתה טיפש!!!
    והמשפחה שלך יתביישו בך!!!

  6. שלח עובד עלייך.

    או שאת נציגת חמס או נציגת אירן
    גם הם נגד נתניהו.

    את ושלח נציגי האויב.
    ככה זה כל השמאל… מזדהים עם האויב.

  7. זו הבעיה עם אוהדי ביבי.אין להם מושג בהיסטוריה.העיקר מביאים נתונים שלא קשורים למציאות.כל השרים יחד עם ביבי יודעים דבר אחד.רוצים שלטון בלי לעשות כלום.מבזבזים את תקציב המדינה.המדינה בגרעון.מספרים סיפורים לאזרחים .המדינה פורחת.הכל הזיות.כמות הבלתי מועסקים גדלה והולכת.שכבת מעמד הביניים קורס לא יכול לשאת את הנטל.כל מי שלא תורם זוכה להוקרה והערצה.שיפוט שגוי ומוטעה.נקווה שגנץ יקח את המושכות ויחזיר את המדינה לשפיות

  8. ההילולה שלך על ביבי מראה כמה אין לך מושג בפוליטיקה.אני מצטערת ביבי עובד עלייך.אתה קונה ממנו את כל השקרים שלו.מה עשה בביטחון? לאנשי הדרום שכל הזמן אין שקט.החמאס חוגג.זה אומר ביטחון.הוא בעצמו אמר שיחסל אותם.דיבורים לא מחייבים.אפשר לומר הרבה ולא לעשות. כלום.בקשרי החוץ טיפח תיקוות רבות אבל כלום.חשב שכל מדינות העולם יקפצו לעבור לירושלים .הבטיחו ובינתיים כלום לא קורה.האזרחים חיים על כסף שאין להם זו לא כלכלה בריאה .המדינה בגרעון גדול.כל אוהדי ביבי תתעוררו.מוכר לכם לוקשים.די תפסיקו תחשבו על עצמכם ועתיד ילדיכם.המדינה הולכת לאיבוד.

  9. שלח איש קטן שלא מבין כלום בבטחון וכל מה שמעניין אותו ואת החברים שלו זה רק לא ביבי כי ביבי הוא איש ענק שכולם צריכים לחבור על מנת להוריד אותו אדון שלח מה שביבי עשה בפוליטיקה ובבטחון ובמדיניות החוץ לא אתה ועוד אלף כמו החברים שלך לא תגיעו מה שאני מציע לך תחזור להיות פרשן ספור אפילו זה לא מתאים לך

  10. רק העם יחליט אם מספיק,ולא אתה.למד קצת אזרחות,בדמוקרטיה העם בוחר מי יהיה מנהיגיו.שלטון העם.

  11. נכון שלח,נתניהו,מדבר שטויות,ומפחיד סתם.והוא גם שקרן גדול.גם עם אירן הוא משקר.אירן לא רוצה להשמיד אותנו.תגיד.חשבת לרגע מה השנאה והקנאה שלך, ושל חבריך יכולים לגרום למדינה?איפה הדאגה שלכם לעם ישראל??רק לברבר על אחדות,ואין לכם שום כוונה לזה.לא ניתן לכם להוביל את המדינה לאבדון וחורבן.אנחנו חייבים ללמוד מהעבר,אחרת העבר יהיה העתיד שלנו.

  12. ביבי עושה הפחדים ההסטורים של העם היהודי שמוש ציני להציל את עורו וכספו
    החדר של קצב מוכן בשבילו . הימים יגידו
    מי הוא ניני ביבי בוגד .

  13. קצת התבלבלת בהסטוריה – המערך עם דיין היו מפלגת השלטון בפרוץ מלחמת יום כיפור. נכון לכרגע כחול-לבן היא לא מפלגת השלטון. נקווה שישתנה בשבועות הקרובים היא תהפוך למפלגת השלטון וח"כ בני גנץ יהיה ראש הממשלה.

  14. צודק ח"כ עופר שלח. בביטול ההסכם בין ארה"ב ואירן לגבי הפסקת התגרענות אירן, ביטול שנעשה בלחצו ותמיכתו של הנאשם נתניהו, נוצרה לישראל בעיה בטחונית גדולה ביותר כי אירן חזרה לתהליך ההתגרענות. העדר חלופה להסכם חוץ מסנקציות כלכליות מוגברות שלא משיגות את מטרתן, הוא טעות טקטית ואסטרטגית חמורה. מזל שמדינות אירופה לא נגררו לטעות זאת. הנאשם נתניהו וגחמותיו מהווים סכנה ברורה ומיידית לבטחון ישראל ואזרחיה.

  15. שלח שים רטיה כמו דיין , גם הוא דיבר כמוך במלחמת יום כיפור , ואנו יודעים מה היה !!!
    התאווה לשלטון הוציאה אותכם מדעתכם מפלגת כלום , נהיית מצביא גדול כמו הכתב של במחנה 😁 אופס הדיקטטור של יש עתיד 🙄

  16. תגובות של ילד בגן. הרי האזהרות אינן באות רק מביבי אלא גם מבכירים בצבא. מהשר כץ .
    כולם מפגרים רק אתה חכם מר שלח?
    גם לא צריך איש כדי לראות את התנהלות נאיראנים ולהבין שהצרה לפתחנו. ואתה כמו עיוור(כרגע חלקית)
    עוצם עיניים ואומר שזה אפילו לא גשם והכל המצאות של ביבי.
    נו באמת. ממש שקט ושלווה סביב ופסטורליה. מענין מאיפה ביבי ממציא כאלו דברים. הרי האיראנים לא עושים כלום. מגדלים חסה. ורגועים לאללה.
    לא נעים לי להגיד אבל אתה על גבול אדיוט…
    טוב שאתה לא בראש ונקוה שגם לא אתה ולא מפלגתך ההזויה לא תהיו.

  17. יהודי מנבל את הפה על יהודי הא?
    ,אנחנו לא בימים הנוראים במקרה ואתה וחבריך מגבירים את קצב השנאה .תגיד ,איך אלוהים יסלח לך ביום אחד על כל כך הרבה ימים של שנאה?

  18. ארבעים שנה היינו בשלטון. ודי נמאס צריך שינוי. בכל התחמים. תנו הזדמנות . הרי אתם אומרים רק ביבי! ואחרים אומרים רק לא ביבי. מטאטא חדש מנקה טוב. אז מגיע להם הזדמנו. וגם לנו האזרחים מגיע !!! כל הליכלוכים. וכל ההרוגים במלחמות ישראל. בהו מאותם אנשים שבמקום להשאיר ראש פתוח? מלכלכים ומגדפים ודוחים במחי יד. כאילו שאצלם מונחת האמת… ומיד משתלחים. תקשיבו לבריק. תקשיבו לעמוס גילעד. ועוד נוספים. ותראו. כמה הם מזהירים מנסיון העבר את המנהיגים. להקשיב וביטלו את חוות דעתם. ובסוף היה הסון במלחמות. 1שלום הגליל. והשניה יום הכיפורים. אלפי הרוגים בגלל שחצנות ודמגוגיה זולה. וחוסר כבוד לאזרחים!!!! הגיע הזמן לשינוי תפיסה וגישה !!!

  19. איזה אדיוט ובזוי אתה שלח
    אתה הפודל. של. לפיד
    ראש הממשלה. הוא בוודאי פוליטקאי
    לא כמו בכחול לבן אחד מנשק שדיים של זמרת אחד. הולך לרעות בשדות זרים אחד. משפשף עים. אתם יודעים ועל המבוגר צריך כבר לפרוש ואתה שלח עדיף. שתילך לעבוד בעבודה שמתאימה לך. אלטיזכן מי קונה
    אחו שרמיט אל תיזכן מי קונה

  20. שלח עוכרי ישראל סופכם קרוב העמלקים ארורים יש בורא לעולם וסופכם העמלקים קרוב לוודאי

Back to top button