טכנולוגיהמבזקיםמומלצים

למה כדאי להיות בודק תוכנה

שוקלים להירשם ללימודי בדיקות תוכנה? קורסים קצרים אלה יכלים להעניק לכם הסמכה באחד המקצועות המבוקשים כיום בתחום ההייטק. נכיר את יתרונות התחום הקצרה.

המשרה הראשונה שלכם בהייטק

יש הנשארים כל חייהם בתחום בדיקות התוכנה ומתקדמים לתפקידי ניהול ולבדיקות אוטומטיות מורכבות. אחרים משתמשים בבדיקת התוכנה כדריסת רגל ראשונית בחברת הייטק או סטארט אפ ולאחר מכן מתקדמים לתפקידי מפתח תוכנה. תחום זה קל יחסית ליישום ויש לו דרישה עצומה במגוון רחב שלא ארגונים וחברות הבדוקים תוכנות למחשבים ולטלפונים, אפליקציות לטלפון הנייד, אפליקציות לטאבלטים, תוכנות למוצרים שונים ואפילו מערכות מורכבות יותר כמו תוכנות למצלמות דיגיטליות, לרחפנים או לכלי שיט וטייס. בתחום זה האפשרויות עצומות וניתן להתקדם בכל חברה בה התחלתם לעבוד כבודקי תוכנה.

תגמול גבוה על שעות העבודה שלכם

תחום ההייטק הוא אחד מהמתגמלים ביותר בישראל. המשכורות מתחילות מ-10,000 ₪ לחודש לבודקי תוכנה מתחילים ומגיעות עד ל-26,000 ₪ לחודש לבעלי דרג ניהול (על פי נתוני  .(Sqlink מעבר לשכר הגבוה בודקי התוכנה גם זוכים לכל שלל ההטבות של עובדי חברות הייטק – ביטוחי מנהלים, ארוחות או רכב חברה. לכן, כבר מהיום הראשון שסיימתם את הקורס אתם יכולים להשתמש באחד מהמקצועות המשתלמים ביותר – גם ללא תואר מלא במדעי המחשב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קורס קצר יחסית המלמד את כל מה שאתם צריכים לדעת

קורס QA קצר כולל בתוכו את כל החומר המעשי והעיוני שאתם צריכים להכיר על מנת להתחיל לעבוד בתעשיית בדיקות התוכנה. תוכלו להתקדם הלאה וללמוד גם תכנות בסיסי על מנת לנהל בדיקות אוטומטיות או להשאר בתחום הבדיקות הידניות. בקורס זה לומדים כיצד לכתוב ולקרוא מסמכי בדיקות, איך לדווח לצוות הפיתוח על "באג" או תקלה בתוכנה וכיצד לבחון אם תקלה זו תוקנה בבדיקה עתידית. בנוסף, לומדים לעבוד עם פתרונות תוכנה שנועדו להקל על עבודתו של איש ה-QA ומאפשרות לבצע בדיקות רבות יותר בזמן קצר.

הסמכת ISTQB

בדומה לקורסים רבים במחשבים גם בתום קורס QA ניתן לקבל הסמכה מקצועית המתאימה לתקן בתחום. הסמכת ISTQB היא תעודה שנועדה להציג בפני מעסיקים עתידיים את רמת הידע שלכם בבדיקות התוכנה. כיום יש ארבע רמות החל מבדיקות תוכנה בסיסיות ועד לרמת מומחה. הסמכות אלה משמשות כתקן עולמי ומאפשרות לכם לעבוד גם מעבר לים (במידה ויש לכם אישור עבודה) בתחום בדיקות התוכנה.

דרישה רבה לבודקי תוכנה מנוסים

ככל שאתם מתקדמים בתחום בדיקות התוכנה תגלו כי השכר שלכם עולה במספר אלפי שקלים בכל שנה. קיימת דרישה רבה לבודקי תוכנה מנוסים שצברו שנתיים ניסיון ומעלה ולכן כל משרה שאליה תתקבלו ותאפשר לכם לקבל את הניסיון הדרוש תשמש כמקפצה לעליית שכר עתידית. תוכלו לעבוד בארגונים גדולים, חברות תקשורת ותוכנה, חברות ממשלתיות ואפילו גופים פיננסיים.

לסיכום, קורס QA קצר ומממוקד יכול לפתוח לכם דלתות רבות בתחום ההייטק לקריירה מתגמלת עם אפיק ניהולי. מומלץ לעשות את הקורס במכללה מוכרת המציעה גם הסמכות ISTQB על מנת שתוכלו להציג בפני המעסיקים העתידיים את השכלתכם וניסיונכם בתחום על פי התקן המוכר.

2 תגובות

  1. שטויות אין הרבה עבודה בזה והמחירים לא כמו שנשמע תפסיקו לתת לאנשים לחיות באשליות

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח