איראןמבזקים

ראש המודיעין האיראני: "סוכל ניסיון לחסל את קאסם סולימאני"

חוסין טייב, ראש המודיעין של משמרות המהפכה באיראן (IRGC) חשף היום (חמישי) כי סוכל ניסיון לחסל את מפקד כוח קודס של הארגון, קאסם סולימאני.

על פי דיווחים בכלי התקשורת באיראן חברי צוות החיסול נתפסו והודו כי הם התכוונו להתנקש בחייו של סולימאני, וזאת במטרה לערער את המצב הפנימי ואת דעת הקהל באיראן.

התוכנית של חברי החיסול הייתה, כך לטענת טייב, שאחרי שחברי צוות החיסול נכנסו לאיראן, 7-8 חודשים לפני שניסו להוציא את המזימה אל הפועל, הם שכרו דירה ליד אולם התפילה בו התפלל חסן סולימאני, אביו של קאסם סולימאני שנפטר ב-31 באוקטובר 2017, ותכננו להניח מתחת לתעלה שחפרו מסביב למבנה חומר נפץ במשקל כ-500 ק"ג. על פי התוכנית, הם היו אמורים לפוצץ את המקום כאשר יגיע קאסם סולימאני להשתתף בטקס הלוויה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אויבי המהפכה האסלאמית ושל מדינת איראן שוב נכשלו במזימתם להכניע את הרפובליקה האסלאמית ולפתוח במלחמה כנגד ההתנגדות. תוצאותיה השליליות של התוכנית הכושלת מגבירה את תחושת הגאווה הלאומית ורוח ההתנגדות נגד הלחצים לפגוע בנו", אמר ראש המודיעין האיראני והוסיף, "חברי צוות החיסול נעצרו והיו מתוסכלים מחוסר יכולתם לפעול באופן חופשי. זהו מעשה מרושע. הם ניסו לפתוח במלחמת דת ולהגיד שזה היה עניין של נקמה פנימית. שנים רבות האומה האיראנית מתמודדת בהצלחה עם ניסיונות לפגוע בנו. עם עבודת מודיעין קפדנית הצלחנו לעצור את צוות החיסול, המונה 3 חברים ולסכל תכנון של מספר שנים על ידי המודיעין הישראלי לבצע פשע כזה".

לסיכום אמר ראש המודיעין האיראני, "הם היו בטוחים שהפעולה שלהם תצליח, אפילו המשטר הציוני המרושע מזמן כבר הצהיר על כוונותיו להתנקש בסולימאני, אך בעזרת האל וחייליו, הצלחנו לעצור את הצוות ולסכל את המזימה".

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

ראיון נדיר: קאסם סולימאני חושף פרטים על מלחמת לבנון השנייה

פליטת כדור: מפקד כוח קודס קאסם סולימאני ירה בעצמו

"קאסם סולימאני הוביל את הפיגוע ופיקד עליו, אנו ערוכים לכל אפשרות"

סולימאני: "אני מרגיש את האימה וחוסר היציבות של המשטר הציוני"

מפקד כוח קודס האיארני, קאסם סולימאני

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח