העולם הערביחדשות חוץמבזקים

יורש העצר הסעודי: "מוכן להכיר במשטר הציוני"

רשת הטלוויזיה האמריקנית PBS דיווחה כי "יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן, מוכן להכיר במשטר הציוני".

PBS חשף בסרט תיעודי שכותרתו "יורש העצר", ששודר בערוץ החדשות ביום שבת, כי במהלך ביקורו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בריאד אמר לו בן סלמאן כי "אם וושינגטון תעזור לו להביס את איראן, ותשתלט על האירועים במזרח התיכון", הוא יהיה מוכן להכיר בישראל.

מרטין סמית', מארח הסרט התיעודי, סיפר כי טראמפ אמר למוחמד בן סלמאן כי הוא יעזור לו "להביס את איראן ולתמוך בתוכניותיו להפוך את סעודיה לשחקן מפתח במזרח התיכון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סמית אמר כי בתמורה הבטיח בן סלמאן לטראמפ לסייע לו ולחתנו ג'ארד קושנר בפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני. בהמשך הבטחה זו היוותה נקודת מפתח במוקד התוכנית האמריקנית – "עסקת המאה".

בעל הטור ופרשן הוושינגטון פוסט, העיתונאי דייוויד איגנטיוס צוטט אף הוא בסרט התיעודי ואמר כי הבטחתו של בן סלמאן "פיתתה את ממשל טראמפ והפכה למרכזה של "תוכנית המאה" שקושנר מנסה כעת לדחוף קדימה."

במספר דיווחים שפורסמו לאחרונה נטען כי מוחמד בן סלמאן נפגש לאחרונה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. לפני מספר חודשים אמר דיפלומט סעודי לעיתון גלובס כי נורמליזציה של היחסים בין סעודיה לישראל היא רק עניין של זמן.

יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן. צילום: PBS

5 תגובות

  1. שמאלנים !
    תנו לביבי לעבוד ובעזרת השם טרמפ יענה לסעודים יגמור עם האירנים וסעודיה תפתח שגרירות בירושלים

  2. למה רק את הערבים להעביר לירדן? תעביר גם את השמאלנים, את האשכנזים ואת הרוסים ותשאר לך לבד עם השבט שלך על כל המדינה עם ביבי ושרה לנצח… בהצלחה יא שטוף שנאה

  3. רק תמורת ביטול דרישות הערבים ביהודה שומרון עד הירדן והעברת כל הערבים לירדן, במימון סעודי. ששם מדינתם כולל ביטול דרישות על ירושלים, העיר שלעולמי עד תשאר בירתו של העם היהודי.עם חופש לכול האמונות. ירושלים, עיר דוד המלך, ולא תיהיה אחרת.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח