מבזקיםפוליטי / מדיני

הסתיימה הפגישה בין הליכוד לכחול לבן – הצדדים מתבצרים בעמדתם

לפני זמן קצר (שישי) הסתיימה פגישת צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן אשר ארכה כארבע שעות .

בפתח הישיבה הודיעו נציגי הליכוד כי הם מקבלים את מתווה הנשיא כבסיס למו"מ להקמת ממשלת אחדות, והדגישו את הצורך המיידי בהקמת ממשלת אחדות רחבה.

עיקר הפגישה עסק במתווה הנשיא על מרכיביו השונים, אולם בסופה נציגי כחול לבן לא השיבו האם הם מקבלים את המתווה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נציגי הליכוד ביקשו להמשיך ולקיים ישיבות מיידיות ורציפות בכדי לקדם את המו"מ, אך לבקשת כחול לבן נקבע כי לא תתקיים ישיבה במוצאי השבת, וכי הישיבה הבאה תתקיים ביום ראשון בבוקר.

השרים לוין ואלקין ביקשו מנציגי כחול לבן תשובה ברורה לגבי קבלת המתווה על ידם בפגישתם הבאה.

מכחול לבן נמסר עם סיום פגישת המו"מ עם הליכוד כי "כחול לבן חוזרת ועומדת על כך שהמהות והתוכן הם העיקר לכל משא ומתן על הרכבת ממשלה. מנגד עמדת הליכוד כפי שנמסרה בפגישה, הינה כי סוגיית הרוטציה והמשך כהונתו של נתניהו כראש ממשלה היא הבסיס לניהול הדיון."

עוד נמסר כי "במהלך הדיון הציגו חברי צוות המו"מ של כחול לבן מספר דרישות תוכן ראשוניות אך צוות המו"מ של הליכוד התבצר בעמדתו והתנה התייחסותו לנושאים אלו בכך שקודם כל וכתנאי מוקדם תסכים כחול לבן שנתניהו יוסיף לכהן כראש הממשלה ושהממשלה שתוקם תתבסס על בלוק ה-55. ידוע מראש כי כחול לבן לא תסכים לתנאים אלו ולפיכך, אין מנוס מלהבין, כי הצבת שני תנאים מקדימים אלו מטרתם לגרור את מדינת ישראל לבחירות שלישיות, כפי שרוצה ראש הממשלה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ

תגובה אחת

  1. גוש הימין שיקח צעד אחורה ויתן לגוש השמאל כולל ליברמן והרשימה המשותפת להרכיב ממשלה. תוך 9 חודשים הממשלה תיפול, בגלל הטירור שיחזור לרחובות והדירדור במצב המדיני בטחוני. בבחירות הבאות הימין יגיע לשלטון , ליברמן יעלם מההשפעה פוליטית ולא יעבור את אחוז החסימה וישב לכתוב ספר

Back to top button